mavesyre! av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

træls nat! døjet med irriterende og brændende mavesyre i mavsen i nat! det aldrig sket før..

det har også gjort ondt op til brystkassen! er det normalt når man venter sig? og hvad er årsagen? det stod på hele dagen igår og vågnede af det i nat.. men nu er der ikke rigtig noget..

gravid i uge 30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

th

Det er helt normarlt.

Den lille begynder at fylde mere og mere.

Jeg har også haft problemer med det og har det stadigvæk er i uge 35 nu, og synes desværre kun at det bliver værre og værre.

I starten hjælp et glas mælk, men nu er jeg gået over til at spise galvie, som jeg fik  anbefalet af min læge og på apoteket.

Anmeld

26. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

th skriver:

Det er helt normarlt.

Den lille begynder at fylde mere og mere.

Jeg har også haft problemer med det og har det stadigvæk er i uge 35 nu, og synes desværre kun at det bliver værre og værre.

I starten hjælp et glas mælk, men nu er jeg gået over til at spise galvie, som jeg fik  anbefalet af min læge og på apoteket.

kunne være jeg sku prøve dem på apoteket. Må nok indrømme at det fik mig helt til at græde. For lagde man sig ned for at sove, følte jeg mig helt kvalt og det brændte - og nogle gange føltes det som om det var med på vej op.. håber det bare var denne her ene nat...

Anmeld

26. maj 2011

th

den-lykkeligste skriver:

kunne være jeg sku prøve dem på apoteket. Må nok indrømme at det fik mig helt til at græde. For lagde man sig ned for at sove, følte jeg mig helt kvalt og det brændte - og nogle gange føltes det som om det var med på vej op.. håber det bare var denne her ene nat...

Det håber jeg også for dig, og kan godt forstå dig. nogen dage om morgen hvor det har været slemt om natten, har jeg også bare lyst til at græde.

Jeg har fundet ud af at det er godt at ligge på højre side og så med 2 puder under hovedet og en mellem benene.

Andre råd, spis ikke for meget fed mad, stærkt mad, slik og sodavand. Det er det jeg lige kan skrive.

Krydser finger for dig at det kun var denne ene gang

Anmeld

26. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

th skriver:

Det håber jeg også for dig, og kan godt forstå dig. nogen dage om morgen hvor det har været slemt om natten, har jeg også bare lyst til at græde.

Jeg har fundet ud af at det er godt at ligge på højre side og så med 2 puder under hovedet og en mellem benene.

Andre råd, spis ikke for meget fed mad, stærkt mad, slik og sodavand. Det er det jeg lige kan skrive.

Krydser finger for dig at det kun var denne ene gang

ej nej.. det er bare ikke sjovt sådan noget !!

jeg må bare prøve med noget mælk og en banan i første omgang.. denne brændende fornemmelse er ikke rar

tak for svarende..
undefined

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.