Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi skriver: Uh, venter lige og ser om det ikke bliver sat ned med 70% i løbet af et par uger.
Uh, venter lige og ser om det ikke bliver sat ned med 70% i løbet af et par uger.
Plejer det at komme på 70 procent???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Øv, at det er så små størrelser...ham på 8 år ville elske det..
Øv, at det er så små størrelser...ham på 8 år ville elske det..
Der er da også til større drenge - har lige bestil shorts str 140 til mine drenge
2xlykke skriver: Går det også BRAGENDE langsomt for andre der prøver at købe?
Går det også BRAGENDE langsomt for andre der prøver at købe?
Jeps - og ofte vil den ikke gå ind på siderne. Men tror det lykkes nu
Sofia skriver: Plejer det at komme på 70 procent???
ja på et senere tidspunkt , men syntes så ofte at det man gerne vil have er væk
bullerbassen skriver: Der er da også til større drenge - har lige bestil shorts str 140 til mine drenge
Ok...ikke til min søn...han bruger 158-164...
Juhuu.. så lykkes det ENDELIG... ikke den bedste oplevelse, men prisen kan man ikke klage over. 5 par bukser og 4 trøjer for 710 kr. incl forsendelse. Åhhh det er noget der duer for en tvillingemutti med børn der vokser som ukrudt lige pt.
Eva. skriver: Ok...ikke til min søn...han bruger 158-164...
ok så er han da en stor dreng - tænkte bare da du skrev 8 år mine drenge er nemlig 10
bullerbassen skriver: ok så er han da en stor dreng - tænkte bare da du skrev 8 år mine drenge er nemlig 10
Han blev 8 i vinters....er 150cm høj...så ja, han er vidst lidt over gennemsnittet og bare så svært at finde tøj som passer godt til en 8 årig når man skal købe teen tøj..
Eva. skriver: Han blev 8 i vinters....er 150cm høj...så ja, han er vidst lidt over gennemsnittet og bare så svært at finde tøj som passer godt til en 8 årig når man skal købe teen tøj..
ja det kan jeg godt se - det ikke nemt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128