Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tuttelut89 skriver: Igår aftes lagde jeg mig i sengen for at vente på manden kom hjem, han skrev så en besked da han var kørt og så 15-20 min efter begyndte bebsi og sparke helt vildt Blev liggende helt stille indtil Mikkel kom hjem , og sagde så han skulle ligge sig stille i sengen og lægge hånden midt på maven , vi ventede og ventede og sagde han skulle sige hvis han mærkede et spark. Kunne mærke bebsi lå lige neden under hans hånd og så kom det lille spark og Mikkel kunne mærke det Det er første gang Mikkel mærker vores lille dreng Lige en lille glædestråd
Igår aftes lagde jeg mig i sengen for at vente på manden kom hjem, han skrev så en besked da han var kørt og så 15-20 min efter begyndte bebsi og sparke helt vildt Blev liggende helt stille indtil Mikkel kom hjem , og sagde så han skulle ligge sig stille i sengen og lægge hånden midt på maven , vi ventede og ventede og sagde han skulle sige hvis han mærkede et spark. Kunne mærke bebsi lå lige neden under hans hånd og så kom det lille spark og Mikkel kunne mærke det Det er første gang Mikkel mærker vores lille dreng
Lige en lille glædestråd
Ihhh hvor skønt altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dejligt for jer og ja specialt ham, kan godt huske da min kæreste også ku mærke det... han var lykkelig
Lou87 skriver: dejligt for jer og ja specialt ham, kan godt huske da min kæreste også ku mærke det... han var lykkelig
Meget Det er jo specielt for dem, når de kan mærke deres lille baby ligepludselig og så når de kan være med under graviditeten nu, tror da godt man kan sige, det er der den "rigtig" starter for dem, noget er at se baby til skanninger, men når man kan mærker bump i maven så er det virkeligt
Stod selv forleden og kiggede på min mave og syntes det egentlig var underligt der ligger en dreng inde i min mave hehe
Tuttelut89 skriver: Meget Det er jo specielt for dem, når de kan mærke deres lille baby ligepludselig og så når de kan være med under graviditeten nu, tror da godt man kan sige, det er der den "rigtig" starter for dem, noget er at se baby til skanninger, men når man kan mærker bump i maven så er det virkeligt Stod selv forleden og kiggede på min mave og syntes det egentlig var underligt der ligger en dreng inde i min mave hehe
Ja de er ikke med i graviditeten på "samme måde"...Så det er klart at scanninger og sådan som endelig og mærke noget er stort for dem :-)Og haha ja.. det kan du nok tænke over altid Min datter er snart 10 mdr og jeg fatter STADIG ikk hun er kommet fra "min mave"
Det er bare det bedste
Haha så vil jeg lade være at spekulere mere over det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128