Jeg tror sku jeg lækker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Er i uge 22, kan det passe? Jeg sad nøgen i sengen med dynen mod mine bryster. Jeg lagde ikke mærke til noget, men da jeg ville flytte dynen kunne jeg mærke sådan en våd plet. Kunne ikke forstå hvor det kom fra og kiggede på mit høje bryst, som så lidt fugtig ud inde i "hullet" i vorten. Kan det ske jeg lækker? Jeg synes ikke det var hvidt som mælk, men der var et eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Er i uge 22, kan det passe? Jeg sad nøgen i sengen med dynen mod mine bryster. Jeg lagde ikke mærke til noget, men da jeg ville flytte dynen kunne jeg mærke sådan en våd plet. Kunne ikke forstå hvor det kom fra og kiggede på mit høje bryst, som så lidt fugtig ud inde i "hullet" i vorten. Kan det ske jeg lækker? Jeg synes ikke det var hvidt som mælk, men der var et eller andet

Ja det kan sagtens være det... Jeg er selv 23+2 og har da lækket et par gange... 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja det kan sagtens være det... Jeg er selv 23+2 og har da lækket et par gange... 

Det var sku en underlig oplevelse, selvom jeg ikke mærkede det skete! 

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

Nu lækker jeg kun på komando (det kan så meget misforståes), men det har jeg gjort siden 15.-16. uge.. Uddybber lige, jeg sad virkelig og kede mig en aften, så begyndte jeg og trykke på brysterne og wupti, der kom en helt klar vækse ud.

Så jeg tror det er helt normalt

Anmeld

25. maj 2011

JustinsMoar

Jeg måtte gå med ammeindlæg fra uge 22, så ja, det kan meget vel passe!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Nu lækker jeg kun på komando (det kan så meget misforståes), men det har jeg gjort siden 15.-16. uge.. Uddybber lige, jeg sad virkelig og kede mig en aften, så begyndte jeg og trykke på brysterne og wupti, der kom en helt klar vækse ud.

Så jeg tror det er helt normalt

Haha hvor skægt!... Sagde jeg og prøvede selv, og så kom der faktisk lidt klar væske ud. Måske meget godt kæresten ikke kom ind lige der 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Maiken&Justin skriver:

Jeg måtte gå med ammeindlæg fra uge 22, så ja, det kan meget vel passe!

Uf, nu må vi se om det bliver til mere! Havde ellers forestillet mig mine bryster ville være defekte til den slags grundet meget indadvente vorter 

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

Haha hvor skægt!... Sagde jeg og prøvede selv, og så kom der faktisk lidt klar væske ud. Måske meget godt kæresten ikke kom ind lige der 

Haha, klasse. Det ville jeg nu ellers gerne have hørt forklaringen på

Anmeld

25. maj 2011

Mumto3

*Det er helt normalt og væsken der kommer ud kaldes for heksemælk, da der ikke er nogen næring i den og ikke har noget med modermælk at gøre.

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg gjorde det første gang 4+2... Tror jeg, det lignede.. tyndt sæd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.