Børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2008

mcm

hvordan ser jeres børns værelser ud? Har i børn der deler værelse? Er der tænkt over indretningen?

Maria´s værelse var til af starte meget enkelt med hvide vægge som jeg havde dekoreret med lyserøde sommerfugle som "flyver" fra vinduet og op mod "himlen" (loftet). Nu er væggene stort set dækker af tegninger og andet hun har haft med hjem fra børnehaven.

Til næste år skal vi lave værelse til hende og lillebror og jeg er meget i tvivl om hvad og hvordan vi skal gøre med det.

Kh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

twinboys

Vores drenge har hver sit værelse og så har jeg et legeværelse til dagplejen som de også bruger... Så 3 værelser til 2 børn...

Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Fam. Madsen

min dreng har sit eget værelse....

også har han et lege hjørne nede i stuen.. han er ikke så gammel endnu.. så han bruger faktis ikke sit værelse endnu45.png

sandra

Anmeld

17. november 2008

Nemesis

her har alle ungerne deres eget værelse.

Nicklas har sit teenageværelse med reol, kommoder i hvid, et træ/alu bord. Eragon plakat på væggen. Fladskærm, ps2, bærbar osv.

Jonas har hvide vægge og skabslåger. Hvid seng og puslebord. Meget blåt bord med 2stole. Peter plys på væggen over sengen og som gardiner. 2 billeder over puslebordet, et med en elefant og et med en giraf. Over sit bord hænger en kæmpe plakat med tallene 1-10 efterfulgt af antallet i forskellige dyr..mus, elefanter, hunde, katte, frøer, ænder osv.
et trafiktæppe har han også

Han elsker sit værelse og bruger gerne tid derinde.
Der er ikke legetøj i stuen - bortset fra den bil som han har glemt at tage med ind :-)

Bonussønnen har også hvide vægge, men knaldblå skabslåger. lynet mcqueen gardiner og en stor plakat med samme.
Så har han en lille plakat med en raket og 2 små med pirater.
Han har også et trafiktæppe.

:-) Sisse

Anmeld

17. november 2008

Miamaja

Vidste af gode grunde ikke hvad vi fik , haabede paa en dreng som jeg jo fiksaa indrettede varelset neutralt i 'have med smaa dyr stil' med cremehvid farvede vaegge. IKKE noget med lyseblaa eller lyserod over det hele - DET er bare ikke mig. farverne blev holdt i flere farver men gennemgaende limegron og gul. kan godt lide at have et varelse der er neutralt og simpelt.

billede kommer senere...

Anmeld

17. november 2008

MorCamilla

Mikkel har legeværelse neden under hvor han har alt sit legetøj og en weekend seng til middagsluren.. Men hans rigtige seng er oven på - da jeg synes han er for lille til at sove på en anden etage end os endnu...

På væggene neden under er der firkanter, cirkler, og trekanter i rød, blå, grøn og gul lidt rundt omkring, netop fordi jeg synes at det er så kedeligt bare med hvide vægge...

Anmeld

18. november 2008

Miamaja

lidt af lillemandens vaerelse

Anmeld

18. november 2008

Honningblomst

Mine drenge har hver deres værelse....og så sover vi alle i samme soveværelse.
Værelserne er indrettet så de dækker de behov drengene har i den alder de nu har...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.