Pris på scanningsbillede - Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Kofoed.

jep da jeg var 7+5 eller 7+6

Snyd, jeg fik et billed og måtte skam selv spørge efter det. Og det billed jeg fik var langt fra og man kunne næste ikke se de hvide pletter.

Forresten var selv 7+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Snyd, jeg fik et billed og måtte skam selv spørge efter det. Og det billed jeg fik var langt fra og man kunne næste ikke se de hvide pletter.

Forresten var selv 7+5

ok hende lægen som ahr scannet mig var meget sød så måske var jeg bare heldig eller haft hun ondt af mig fordi jeg var så dårlig pga kvalme osv på den tidspunkt og ja man kun ikke rigtigt se noget ud over en plet hehe

Anmeld

25. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Forresten var selv 7+5

for resten hvem har du som jordmoder kan se du skal føde også i kolding

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

for resten hvem har du som jordmoder kan se du skal føde også i kolding

Janne And-sager (lige censur, så folk udefra ikke lige finder hende denne vej igennem). Hvorfor??

Synes nu min skulle have mega ondt af mig. Men tror mere hun også var i chok, hehe. Hvad regner man med, når man fortæller en 20 årig, som tror hun igen igen har fået en MA, at hun venter tvillinger?? Det var en skide sjov scanning, hehe.

Anmeld

25. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Janne And-sager (lige censur, så folk udefra ikke lige finder hende denne vej igennem). Hvorfor??

Synes nu min skulle have mega ondt af mig. Men tror mere hun også var i chok, hehe. Hvad regner man med, når man fortæller en 20 årig, som tror hun igen igen har fået en MA, at hun venter tvillinger?? Det var en skide sjov scanning, hehe.

Ikke for noget er bare nysgerrig skal skifte jdm så vil lige høre hvilken andre har.. Jeg kun da godt forestille mig at i alle var i chok!! Hehe

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

Ikke for noget er bare nysgerrig skal skifte jdm så vil lige høre hvilken andre har.. Jeg kun da godt forestille mig at i alle var i chok!! Hehe

Det var så sjovt.

Må man spørge, hvorfor du skal skifte?

Ups, vi spammer denne her tråd Undskyld

Anmeld

25. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Det var så sjovt.

Hehe ja vi spammer sorry ja men min jdm hun er sød nok men der er overhoved ikke nogen kemi imellem os det er noget ved hende jeg ikke bryder mig om.

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Nu har du fået svar, men ville lige skrive også. Ved tryghedsscanning for du nok kun et billed. Derimod for du flere ved NF og MD. I Kolding er det ALTID gratis, så nyd det

Tak

1 billede er også fint, bare dét at ha' et!

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

A. skriver:

kan godt forstår at du er nervøs men det skal nok går 

husk bare at det eneste du kan se til den scaning er lille bitte plet og ikke andet jeg var scannet 7+6 eller 7+5 og det var lille bitte plet.bare så du ikke bliver skuffet

Det ved jeg, me erjo alligevel spændende

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Kofoed33 skriver:

Det var så sjovt.

Nej nej, det er helt ok, spam løs!!

Jeg kan jo finde nyttig viden på den måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.