Gallakjole til gravid 4,5 måned henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

NilleG

Hjælp mig.. Skal til gallafest når jeg ca er 4,5 måned henne og kan ikke finde nogen kjoler til gravide nogen steder... Gider helst ikke give alt for meget for den da jeg jo nok ikke kan bruge den igen..

Nogen der ved hvor jeg kan finde en kjole henne??

Håber nogen af jer dejlige damer kan hjælpe mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mor til Mike

NilleG skriver:

Hjælp mig.. Skal til gallafest når jeg ca er 4,5 måned henne og kan ikke finde nogen kjoler til gravide nogen steder... Gider helst ikke give alt for meget for den da jeg jo nok ikke kan bruge den igen..

Du kan altid gå efter diverse babydoll kjoler, der kan der jo være MEGET mave i uden den bliver grim :-) 

Anmeld

25. maj 2011

Ka+Ma=Be

NilleG skriver:

Til den tid "burde" maven ikke være sååå stor Så om ikke andet kan du måske købe en kjole med lidt ekstra plads, og få den syet ind bagefter? Jeg havde i hvert fald ikke specielt meget mave på det tidspunkt

Anmeld

25. maj 2011

mustafa ali can

da jeg var gravid købte jeg mine i en butik da hedder zenet og de er  billige jeg gav for den blå 600 og en brun for 800 den gang men de har mange forskellige gala kjoler til billig pris og de er gode og finde

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Nu ved jeg jo ikke hvor stor din mave kommer til at se ud når du er 4½ måned henne, men her var maven stadig ret lille.. Det er selvfølgelig forskelligt, men tror nu sagtens du kan prøve dig frem med en "almindelig" kjole, måske én som bare sidder løst på maven og har god plads?

Anmeld

25. maj 2011

Bryndis

Jeg har evt. en flot kjole hvor der er plads til masser af mave som aldrig er blevet brugt. Der sidder stadig prismærke i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.