Hjælp !!! indbydelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Aprilmor11

Hej piger ..

Jeg ville rigtig gerne lave mine indbydelser selv, men mangler noget inspiration, og håber at i måske har noget at dele ud af ..

Evt. nogen billeder af jeres indbydelser som i selv lavede, ville være dejligt .. Kunne godt tænke mig noget med et billed af min søn, eller hans hånd eller fod aftryk, eller noget andet specielt .. Håber at der er en masse med en masse gode ideer, da de skal være ude, senest D. 15/6, så der er lidt stress på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

Hej piger ..

Jeg ville rigtig gerne lave mine indbydelser selv, men mangler noget inspiration, og håber at i måske har noget at dele ud af ..

Evt. nogen billeder af jeres indbydelser som i selv lavede, ville være dejligt .. Kunne godt tænke mig noget med et billed af min søn, eller hans hånd eller fod aftryk, eller noget andet specielt .. Håber at der er en masse med en masse gode ideer, da de skal være ude, senest D. 15/6, så der er lidt stress på

Knus en meget stresset mor

Anmeld

25. maj 2011

Silas&Mille

Aprilmor11 skriver:

Hej piger ..

Vil da gerne vise vores indbydelse frem.

Vi har selvfølgelig selv lavet dem

Håber billederne giver mening, ellers spørg bare

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

Aprilmor11

MoriSverige skriver:

Vil da gerne vise vores indbydelse frem.

Vi har selvfølgelig selv lavet dem

Håber billederne giver mening, ellers spørg bare

Super fede og rigtig flotte .. Så noget som ønsker, er det noget i har haft plads til at skrive i dem også ?

Og mange tak fordi at du ville dele ..

Anmeld

25. maj 2011

Silas&Mille

Aprilmor11 skriver:

Super fede og rigtig flotte .. Så noget som ønsker, er det noget i har haft plads til at skrive i dem også ?

Og mange tak fordi at du ville dele ..

Det var så lidt og tak

Vi har ikke skrevet ønsker i, men der er helt sikkert plads til det.

Anmeld

26. maj 2011

Sir William

Vi designede også selv vores dåbs/bryllupsinvitationer, vi købte alle materialerne i den lokale Bog & Ide, fandt nogle farver der passede til os og lillepigen (som jo ikke er kommet endnu, så det har bare at være en pige) og endelig flettede vi vores initialer ind i hinanden (vist nok gotisk skrift) på noget blonde silkepapir (tror jeg).

Slutteligt lukkede vi indbydelserne med et laksegl med 2 sammenflettede hjerter (købt i Panduro hobby).

Desværre ikke nogen billeder, det tænkte vi nemlig ikke på.

Angående ønskeseddel, så har vi en hjemmeside på mono.net, hvor vi lavede en side kun med ønsker og en side hvor folk kan følge forberedelserne til både barnedåb og bryllup.

Anmeld

26. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vores:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Aprilmor11

Sir William skriver:

Vi designede også selv vores dåbs/bryllupsinvitationer, vi købte alle materialerne i den lokale Bog & Ide, fandt nogle farver der passede til os og lillepigen (som jo ikke er kommet endnu, så det har bare at være en pige) og endelig flettede vi vores initialer ind i hinanden (vist nok gotisk skrift) på noget blonde silkepapir (tror jeg).

Slutteligt lukkede vi indbydelserne med et laksegl med 2 sammenflettede hjerter (købt i Panduro hobby).

Desværre ikke nogen billeder, det tænkte vi nemlig ikke på.

Angående ønskeseddel, så har vi en hjemmeside på mono.net, hvor vi lavede en side kun med ønsker og en side hvor folk kan følge forberedelserne til både barnedåb og bryllup.

Det lyder rigtig flot, men også lidt indviklet Men takker for dit svar

Anmeld

26. maj 2011

Aprilmor11

MoriSverige skriver:

Det var så lidt og tak

Vi har ikke skrevet ønsker i, men der er helt sikkert plads til det.

Okay tusinde tak

Anmeld

26. maj 2011

Aprilmor11

MKBP skriver:

Vores:

Hold op, hvor er de flotte også .. Tak fordi at du ville dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.