Har i oplevet dette med Jeres tumlinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Mira0911

Julie har rent ud sagt skidt hele aften... Hun kan ikke sidde på rumpen uden af sige av av av... Eller bukke sig ned uden at sige av... 

Så snart hun har skidt i bleen, skriger hun fuldstændig op og siger av av av... Når jeg skifter hende, sparker hun mig og siger av av av og skriger fuldstændig op... 

Hendes numse er da lidt rød men ikke meget... Når jeg vasker hende, skriger hun også op og siger av av av... 

Ja hun vil bestemt ikke sove nu... 

Tænker om det er ren hård mave hun har ? Eller hun godt og grundigt prøver mig af nu hvor farmand ikke er hjemme.... ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TbCp

Altså hvis hun har skidt hele aftenen er det jo en gang dårlig mave... og tror faktisk der florerer en del af det for tiden...

Inden for de sidste par uger har jeg ligget, Liva har haft det, min mor har og to af mine kusiner + jeg lige nu har 2 dagpleje unger med det...

Anmeld

25. maj 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Julie har rent ud sagt skidt hele aften... Hun kan ikke sidde på rumpen uden af sige av av av... Eller bukke sig ned uden at sige av... 

Så snart hun har skidt i bleen, skriger hun fuldstændig op og siger av av av... Når jeg skifter hende, sparker hun mig og siger av av av og skriger fuldstændig op... 

Hendes numse er da lidt rød men ikke meget... Når jeg vasker hende, skriger hun også op og siger av av av... 

Ja hun vil bestemt ikke sove nu... 

Tænker om det er ren hård mave hun har ? Eller hun godt og grundigt prøver mig af nu hvor farmand ikke er hjemme.... ?? 

Nååå lille pus!

Må bestemt ikke være sjovt for hende Håber på at hendes mave får det bedre, så hun kan komme til at sove.

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Altså hvis hun har skidt hele aftenen er det jo en gang dårlig mave... og tror faktisk der florerer en del af det for tiden...

Inden for de sidste par uger har jeg ligget, Liva har haft det, min mor har og to af mine kusiner + jeg lige nu har 2 dagpleje unger med det...

Det er ikke fordi det er tynd på nogen måder... Hun gør alt for ikke at skal gå, men bæres... det er synd at se hende sådan, for det tydeligt ondt på hende... 

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Det er ikke fordi det er tynd på nogen måder... Hun gør alt for ikke at skal gå, men bæres... det er synd at se hende sådan, for det tydeligt ondt på hende... 

Ja det er da godt nok synd
Måske hun også har mavekneb...

Har du ikke en varmedunk du kan putte hende med?

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Nååå lille pus!

Må bestemt ikke være sjovt for hende Håber på at hendes mave får det bedre, så hun kan komme til at sove.

Ja, for det er over hendes sengetid... Håber jeg får hende til at sove inden farmand kommer hjem... Hun vil bestemt ikke ligge i sengen... Men bare på sofaen og ligge og kigge rundt... 

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Ja det er da godt nok synd
Måske hun også har mavekneb...

Har du ikke en varmedunk du kan putte hende med?

Har ikke lige en varmedunk... Plejer bare at bruge en flaske med vand når jeg selv har mens smerter... Måske sådan en kan bruges til hende? 

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Har ikke lige en varmedunk... Plejer bare at bruge en flaske med vand når jeg selv har mens smerter... Måske sådan en kan bruges til hende? 

Det kunne da afprøves... jeg synes ihvertfald selv det er rart med noget lunt på maven når jeg har ondt...

Bare låget er skruet HÅRDT fast

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Det kunne da afprøves... jeg synes ihvertfald selv det er rart med noget lunt på maven når jeg har ondt...

Bare låget er skruet HÅRDT fast

Ja.. har også en varmepude - Men det bliver måske for meget? selvom den står på det aller laveste...

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Ja.. har også en varmepude - Men det bliver måske for meget? selvom den står på det aller laveste...

Ja det kan godt være, aner ikke hvor varme de bliver..

Jeg har selv sådan en stofpose med nogle kerner i, som lige kan varmes i microbølgeovnen... den er rigtig smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.