Nogen der har erfaringer med Doodoo bamsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.058 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Jose og emils mor

Hej Alle,

Jeg var i BabySam idag og så at de har en bamse som hedder Doodo. Den kan afpille en lyd som minder om den barnet høre mens den ligger i livmoderen + en alm. melodi. Jeg overvejer at købe en, men syntes den er ret dyr hvis den ikke virker. Er der nogen herinde som har erfaringer med den?

Kh. Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Albatrossen

Hej

Jeg kender den ikke men følger lige med.... har dog set en del brugt på nettet og det tror jeg altså jeg hopper på istedet  hvis det er

Anmeld

25. maj 2011

NLME<3

hey ja vi fik sådan en af min dejlige veninde da jeg var gravid sidst vi brugte mest musikken, men det der er så fantastisk ved den er at når mikkel strig starter musikken igen og så faldt han til ro. vi skulle ikke op og starte/tænde for noget hver gang den slukkede, og sådan blev den ved, helt indtil han faldt i søvn vi brugte den meget

Anmeld

25. maj 2011

Seker

Jose og emils mor skriver:

Hej Alle,

Jeg var i BabySam idag og så at de har en bamse som hedder Doodo. Den kan afpille en lyd som minder om den barnet høre mens den ligger i livmoderen + en alm. melodi. Jeg overvejer at købe en, men syntes den er ret dyr hvis den ikke virker. Er der nogen herinde som har erfaringer med den?

Kh. Kristine

Jeg havde en doodoo bamse til min datter.. Og vi har været rigtig glade for den.. Hun faldt i søvn til den og hvis hun vågnede om natten tændte den selv så hun faldt i søvn igen:-)

Elsker bare den bamse..

Anmeld

25. maj 2011

propogberta

Hej Alle,

Kh. Kristine

Hej

Vi havde den til vores den mindste og var meget glade for den ! Jeg syns bestemt den virkede beroligende på hende men der er nok meget delte meninger om virkningen af den !

Anmeld

25. maj 2011

FamilenStorm

Hej Alle,

Kh. Kristine

Hejsa..

Vi har brugt den til vores pige og vi var rigtig glade for den, så glade at de 3 andre i min MG også købte en og havde også god virkning for dem :-)

Anmeld

25. maj 2011

Jose og emils mor

Ja, det virker næsten for godt til at være sandt hvs den virkelig kan få lillemanden til at falde til ro uden 3 timers nussen, pussen og amning forinden. Hmm, jeg tror jeg prøver at købe en imorgen - for pt. er jeg villig til at gøre hvad som helst for at han kan falde til ro med andre midler end mig!

Tak for svarene alle sammen

Anmeld

25. maj 2011

foto på lærred

Købte den efter 3 ugers tid. Den havde ingen effekt og vækkede hende istedet da den var ret højlydt. Vi solgte den hurtigt igen. jeg har læst et sted at man skal have den fra dag 1 hvis den skal virke.

Anmeld

25. maj 2011

Kløver

vi har fået en, men bruger den ikke rigtig endnu, synes hjertelyden er mega belastende og vores søn reagerede ikke voldsomt på den, men vi vil tage den i brug, når han indne længe skal begynde at sove på eget værelse

Anmeld

25. maj 2011

Rødhætte

Ja, det virker næsten for godt til at være sandt hvs den virkelig kan få lillemanden til at falde til ro uden 3 timers nussen, pussen og amning forinden. Hmm, jeg tror jeg prøver at købe en imorgen - for pt. er jeg villig til at gøre hvad som helst for at han kan falde til ro med andre midler end mig!

Tak for svarene alle sammen

Hej

Vi fik bamsen i barsels gave da William var 2 mdr.. Den havde ikke rigtig nogen virkning. Der står på indpakningen at den virker de første par mdr, så tror måske at William allerede var for stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.