Børn og tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Go aften allesamme

Jeg ville enlig først høre jer, hvornår var jeres barn/børn til tandlæge for FØRSTE gang ? Vores var her fornylig, 16 dage siden og hun er 2 år og 5 mdr snart, og tiden er godt nok blevet rykket lidt, men synes stadig det er sent hun var afsted.

Nåh men det hele så jo Fiiint ud , og hun skal først komme igen om 1 ½ ÅR  Er det normalt der går så længe til 2. besøg ??

Hvor længe efter 1. gang, blev jeres barn indkaldt til 2 tandlæge besøg ??

Til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mira0911

Go aften allesamme

Jeg ville enlig først høre jer, hvornår var jeres barn/børn til tandlæge for FØRSTE gang ? Vores var her fornylig, 16 dage siden og hun er 2 år og 5 mdr snart, og tiden er godt nok blevet rykket lidt, men synes stadig det er sent hun var afsted.

Nåh men det hele så jo Fiiint ud , og hun skal først komme igen om 1 ½ ÅR  Er det normalt der går så længe til 2. besøg ??

Hvor længe efter 1. gang, blev jeres barn indkaldt til 2 tandlæge besøg ??

Til jer alle

Julie var det lige omkring da hun var 1 år... og anden gang da hun blev 2 år... 

Tror det er meget forskelligt fra sted til sted... 

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911 skriver:

Julie var det lige omkring da hun var 1 år... og anden gang da hun blev 2 år... 

Tror det er meget forskelligt fra sted til sted... 

Oki, ja tror os det er lidt forskelligt, men det var os mest hvornår de kom til 2 gang synes der er lang tid til, og tænker om det var  pga tænderne var så fine eller alm rutine (=

Anmeld

25. maj 2011

Malthes mor

Har hvor jeg bor, går der også ca 1,5 år fra 1. til 2.besøg. Men du må jp gerne kontalte dem, hvis du føler for det. Vi havde fat i tandlægen for 2-3 mdr siden, for lige at få tjekket tænderne. Synes nemlig også at det er længe der skal gå.

Anmeld

25. maj 2011

Lise

Jeg tror vi var afsted første gang da storesønnen blev 2 år, og så igen da han blev 3 år.

Anmeld

25. maj 2011

Malthes mor skriver:

Har hvor jeg bor, går der også ca 1,5 år fra 1. til 2.besøg. Men du må jp gerne kontalte dem, hvis du føler for det. Vi havde fat i tandlægen for 2-3 mdr siden, for lige at få tjekket tænderne. Synes nemlig også at det er længe der skal gå.

Lige nøjagtig, det er lang tid at vente på at få afvide om tingene er iorden, man vil jo helst ikke at ens små pus skal bedøves og pores i mm, så hellere et ekstre tjek og kan tage tingene i opløber

Anmeld

25. maj 2011

LinLin

David var første gang da han blev 2 år (lige på hans fødselsdag ) og har så hvert det en gang om året siden (= 2 år...)

Anmeld

25. maj 2011

serinasmor

Serina var til tandlæge da hun blev et år.. og mener de sagde de kalder hende ind igen når hun bliver 2-2½

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.