fælles forældre myndighed og friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er enlig til 2 børn, får alle de tilskud som jeg er berettigt til. Jeg har fælles forældre myndig med faderen til børnene på 5 og 7 år, de bor hos mig.

En veninde sagde at man ikke kunne få friplads til sfo/børnehave eller dagpleje, når man har fælles forældre myndighed.

Er det rigtigt?

håber på et hurtig svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Nej, det er IKKE rigtigt!

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

Det er samværs ordningen der er afgørende...deler i feks lige over så vil jeg tro det påvirker det...men ellers ikke...jeg har ikke betalt til pasning de her 4½ år jeg har været alene med mine unger..

Anmeld

25. maj 2011

Topp

Anonym skriver:

Jeg er enlig til 2 børn, får alle de tilskud som jeg er berettigt til. Jeg har fælles forældre myndig med faderen til børnene på 5 og 7 år, de bor hos mig.

En veninde sagde at man ikke kunne få friplads til sfo/børnehave eller dagpleje, når man har fælles forældre myndighed.

Er det rigtigt?

håber på et hurtig svar :-)

det har INTET med forældremyndighed eller samvær at gøre - men hvem der er bopælsforældre - altså hvor er adressen på barnet/børnene

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Topp skriver:

det har INTET med forældremyndighed eller samvær at gøre - men hvem der er bopælsforældre - altså hvor er adressen på barnet/børnene

Lige netop som hun sagde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.