Hjemmesider med billigt babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.150 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

RiUL

Hej piger

Er der nogle der ligger inde med nogle gode hjemmesider, hvor man kan købe "billigt" babytøj (newborn)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

bøgelund

RiUL skriver:

Hej piger

Er der nogle der ligger inde med nogle gode hjemmesider, hvor man kan købe "billigt" babytøj (newborn)..

nogle bestemte mærker?  

Anmeld

25. maj 2011

RiUL

bøgelund1 skriver:

nogle bestemte mærker?  

Nej, er fuldstændig ligeglad med mærket Er bare ikke interesseret i at skulle betale en formue for tøj

Anmeld

25. maj 2011

bøgelund

RiUL skriver:

Nej, er fuldstændig ligeglad med mærket Er bare ikke interesseret i at skulle betale en formue for tøj

http://shop.idat.dk/pige/baby-0-2/lagersalg.html

der er lagersalg nu. rigtig lækkert tøj, til billige penge. 

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Hej piger

Babysam har forskellige mængdetilbud. Fx 6 kortærmede bodies for 120 eller 4 langærmede eller 2 natdragter for samme pris Også på deres hjemmeside, men der skal så også fragt oveni 

Anmeld

25. maj 2011

RiUL

Secrets skriver:

Babysam har forskellige mængdetilbud. Fx 6 kortærmede bodies for 120 eller 4 langærmede eller 2 natdragter for samme pris Også på deres hjemmeside, men der skal så også fragt oveni 

Tak for det

Mangler nemlig bukser og langærmede trøjer, og synes bare ikke jeg kan finde noget nogenlunde billigt i str. 52, og synes måske det er liiige i overkanten at betale 200 kr for en langærmet trøje

Men synes godt nok også at det er svært at "regne ud" hvad man skal bruge af tøj, når man ikke har haft sådan en lille en før Så jeg har bare haft en dårligt vane med at købe babytøj i str. 62 og op efter, men det kan baby jo ikke bruge det først stk tid hehe

Anmeld

25. maj 2011

RiUL

bøgelund1 skriver:

http://shop.idat.dk/pige/baby-0-2/lagersalg.html

der er lagersalg nu. rigtig lækkert tøj, til billige penge. 

Taaak Må ind og kigge lidt

Anmeld

25. maj 2011

Maja_4000

Tøj og sko ! De har bodyer til 12,50 .. Mener jeg :b Engang var det en 10'er ;o

Og de har vidst bukser til 50 kr

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Tak for det

Mangler nemlig bukser og langærmede trøjer, og synes bare ikke jeg kan finde noget nogenlunde billigt i str. 52, og synes måske det er liiige i overkanten at betale 200 kr for en langærmet trøje

Men synes godt nok også at det er svært at "regne ud" hvad man skal bruge af tøj, når man ikke har haft sådan en lille en før Så jeg har bare haft en dårligt vane med at købe babytøj i str. 62 og op efter, men det kan baby jo ikke bruge det først stk tid hehe

Jeg kender det godt! Alt det der basis som strømper, bodies osv. er billigt, men så snart man skal ud i trøjer og bukser mm. så er det pludselig dyrt

Anmeld

25. maj 2011

RiUL

Secrets skriver:

Jeg kender det godt! Alt det der basis som strømper, bodies osv. er billigt, men så snart man skal ud i trøjer og bukser mm. så er det pludselig dyrt

Ja! Må ha mormor med ud i weekenden, og kigge efter lidt tøj hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.