Svedeture?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.927 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et problem med svedeture her sidst i graviditeten. Er i uge 37.. Er det noget i andre har oplevet? Det er lissom om jeg bare kamp-sveder i et stykke tid, så det perler på overlæben og jeg bliver skidt tilpas.. og så går det væk efter noget tid

Er det noget I har oplevet? Er det hormonerne der driller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Jeg har et problem med svedeture her sidst i graviditeten. Er i uge 37.. Er det noget i andre har oplevet? Det er lissom om jeg bare kamp-sveder i et stykke tid, så det perler på overlæben og jeg bliver skidt tilpas.. og så går det væk efter noget tid

Er det noget I har oplevet? Er det hormonerne der driller?

Det kender jeg godt!

Jeg kan pludselig få det meget varmt og svede ekstremt, selvom andre synes hér er koldt eller tilpas.

Tror nu det er ganske normalt :-)

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru. Skovrup skriver:

Det kender jeg godt!

Jeg kan pludselig få det meget varmt og svede ekstremt, selvom andre synes hér er koldt eller tilpas.

Tror nu det er ganske normalt :-)

Jeg synes det er rigtig ubehageligt. Jeg har meget stærk kvalme og uro i kroppen, og så kommer svedeturene bare væltende engang i mellem..

Rart er det i hvert fald ikke

Anmeld

25. maj 2011

th

Anonym skriver:

Jeg synes det er rigtig ubehageligt. Jeg har meget stærk kvalme og uro i kroppen, og så kommer svedeturene bare væltende engang i mellem..

Rart er det i hvert fald ikke

jeg er i uge 35, og sådan har jeg det også, jeg får det mega varmt og bliver faktisk helt dårligt, skal bare ud og have frisk luft ellers har jeg det som om jeg besvimer.

Dette er selvom jeg kun har korte bukser og t-shrit på.. så jeg glæder mig snart til det bliver min tur til at føde. synes desværre der er lang tid til.

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Jeg er 23+2 og døjer faktisk end del med det.... 

Jeg render rundt i næsten ingenting herhjemme... Shorts og t-shirts... 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

26. maj 2011

Mother-love

helt normalt.. jeg er i uge 38 i dag.. og jeg har døjet med de svedeture tjahh så længe jeg husker tilbage i graviditeten.. jeg har altid været en frossen pind. men efter jeg blev gravid får jeg det hurtigt varmt.. og kampsveder simpelthen.. det værre er dog om natten.. vågner op og sengen er helt våd og det drypper ned fra mig med sved.. rigtig klamt hehe og specielt når man tænker på at jeg nærmest aldrig kunne få så meget som en svedeperle før i tiden selvom jeg oksede derud af med motion. men nu er der total vandfald hehe

Anmeld

26. maj 2011

Chr-Hei

Jeg er i uge 40 og har døjet meget med det de sidste uger ... Kan sidde helt stille og lave absolut ingenting også havler det bare ned af mig .. Ufattelig klamt .. Har også ekstrem kvalme og nogengange lidt svimmel oveni .. Har snakket med min jordmor om det og sveder som en gris derovre også og hun siger det er helt normalt med alt det din krop går igennem for tiden. Så bare rolig det er som det skal være og ændre sig nok når den lille er kommet ud

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Chr-Hei skriver:

Jeg er i uge 40 og har døjet meget med det de sidste uger ... Kan sidde helt stille og lave absolut ingenting også havler det bare ned af mig .. Ufattelig klamt .. Har også ekstrem kvalme og nogengange lidt svimmel oveni .. Har snakket med min jordmor om det og sveder som en gris derovre også og hun siger det er helt normalt med alt det din krop går igennem for tiden. Så bare rolig det er som det skal være og ændre sig nok når den lille er kommet ud

Det lyder helt som jeg oplever det! Jeg har kvalme og har kastet op de sidste tre dage, og ja, så de her møg-svedeture..

Anmeld

26. maj 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Det lyder helt som jeg oplever det! Jeg har kvalme og har kastet op de sidste tre dage, og ja, så de her møg-svedeture..

Det er utrolig ubehageligt og opkasten kender jeg også , den  kommer engang imellem.. Men tror det er helt normalt selvom det godt nok ikke er sjovt og virker underligt en graviditet kan indbære disse symtomer...(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.