nettemor skriver:

øhh har du overvejet at finde et andet arbejde når du kommet ilbage fra barsel? det kan du da ikke være tjent med det her.
det er på sin vis rigtigt at hun ikke skal betale fuld løn til dig og så alligevel ikke. som jeg har forstået det så skal hun det først halve år udbetale din normale løn og så får hun refunderet noget af det gennem kommunen. men hun skal stadig give dig dine penge.
håber du finder ud af det så du kan nyde tiden med bebs. tiden er så dyrebar at den ikke bør spildes på en træls arbejdsgiver!
Jeg skal ikke tilbage det har jeg sagt hele tiden men har også sagt at hvis jeg ikke kunne finde andet ville jeg tage tilbage midlertidlig men er godt nok blevet i tvivl om jeg overhovedet skal det .. Nu må vi se..
Jamen det er helt rigtigt hun ikke selv kommer til at betale det hele men hun skal selv ligge det ud til mig til at starte med også er det hendes problem at få noget af det refunderet.. Men hun mener hun kun skal betale det halve og jeg så skal have det andet halve af det ved kommunen og det passer ikke...
Eller jo meningen i den er god nok da jeg er funktionær efter funktionærloven men da vi har den overenskomst vi har skal hun selv betale mig den fulde løn da det står i overenskomsten.. Det er noget værre rod men burde sgu være hendes ansvar finde ud af det og ikke mit og da slet ikke acceptabel hun ikke aner noget her en uge før det skal udbetales og jeg har termin ... ARG !!!!
Anmeld