Samsovning og bekymring om børn forevigt i soveværelset...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Aves.

kan huske at derf flere gange har været debatter herinde om samsovning og flere har udvist bekymring om min den ældste søn nogensinde ville løsrive sig eller endda om jeg skabte en afhængighed og ikke ville slippe ham..

Jeg kan nu opdatere...min ældste søn blev 14 år i lørdags......og han har siden i sommers været mere ved mine forældre end her hos mig, nu er han så flyttet over på hans eget værelse og han nyder roen og freden... og ikke mindst at hans værelse er godt væk fra os andres. Skønt at have ham fast hjemme...

Bertram og konrad på 8 og 5 år sover stadig sammen med mig eller dvs jeg sover på Bertrams værelse da vi ikke har et soveværelse endnu...og jeg tror ikke på mine børn er forevigt skadede... men jeg ved at Bertram glæder sig til at vi flytter ud...tror dog Konrad stadig vil sove ved hans moar..

Nå, men bare lige en opdatering på at de kære unger altså flytter ud af soveværelset...en dag...men det er helt sikkert at konrad IKKE bliver teenager før det sker, der skal rummene bare være færdige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

betski

Eva. skriver:

kan huske at derf flere gange har været debatter herinde om samsovning og flere har udvist bekymring om min den ældste søn nogensinde ville løsrive sig eller endda om jeg skabte en afhængighed og ikke ville slippe ham..

Jeg kan nu opdatere...min ældste søn blev 14 år i lørdags......og han har siden i sommers været mere ved mine forældre end her hos mig, nu er han så flyttet over på hans eget værelse og han nyder roen og freden... og ikke mindst at hans værelse er godt væk fra os andres. Skønt at have ham fast hjemme...

Bertram og konrad på 8 og 5 år sover stadig sammen med mig eller dvs jeg sover på Bertrams værelse da vi ikke har et soveværelse endnu...og jeg tror ikke på mine børn er forevigt skadede... men jeg ved at Bertram glæder sig til at vi flytter ud...tror dog Konrad stadig vil sove ved hans moar..

Nå, men bare lige en opdatering på at de kære unger altså flytter ud af soveværelset...en dag...men det er helt sikkert at konrad IKKE bliver teenager før det sker, der skal rummene bare være færdige..

Ohh ja nogle hæftige debatter der har været om samsovning. Jeg har sågar diskuteret med min datters far om det. Men hos os fungerer det rigtig godt. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det kun er for en tid hun synes det er hyggeligt. På et tidspunkt får hun da nok af at putte med mor og så længe lysten er der, ja der nyder jeg det må jeg indrømme. Synes det er hyggeligt og det giver min datter den tryghed hun søger

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

Smiler så tager jeg da lige et par dage mere med drengene i soveværelset, mens farmand er på kursus...

Drengene nyder det...

Majbritt

Anmeld

25. maj 2011

betski

twinboys skriver:

Smiler så tager jeg da lige et par dage mere med drengene i soveværelset, mens farmand er på kursus...

Drengene nyder det...

Majbritt

Og så længe ungerne nyder det, hvorfor så ikke lade dem

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

duddi. skriver:

Og så længe ungerne nyder det, hvorfor så ikke lade dem

Nemlig og de ved godt at når farmand kommer hjem igen og det er hverdag så sover de på egne værelser igen og det nyder de lige så meget,...

Men iiiihhh de nyder weekenderne hos os i soveværelset, dog ikke hver weekend for så er det ikke spændende mere...

Drengene er jo 8år så nyder det så længe de vil nu

Majbritt

Anmeld

25. maj 2011

Topp

Her sover ungerne altid hos mig.... Liva (5 måneder) bliver puttet i tremmesengen og sover der til ca. kl. 5 - så kommer hun over til mig og Casper (næsten 12 år) sover der altid og har altid gjort det

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

Topp skriver:

Her sover ungerne altid hos mig.... Liva (5 måneder) bliver puttet i tremmesengen og sover der til ca. kl. 5 - så kommer hun over til mig og Casper (næsten 12 år) sover der altid og har altid gjort det

Hvor er det dejligt at høre... jeg endte med en kæmpe seng...fire senge ved siden af hinanden....for mig har det jo bare været naturligt og mine unger synes det er vildt mærkeligt at der er folk der sover hver for sig..

Anmeld

25. maj 2011

Topp

Eva. skriver:

Hvor er det dejligt at høre... jeg endte med en kæmpe seng...fire senge ved siden af hinanden....for mig har det jo bare været naturligt og mine unger synes det er vildt mærkeligt at der er folk der sover hver for sig..

jeg syntes også det er dejligt - og den snak som jeg får med Casper hver aften inden vi sover er UVURDERLIG - vi ligger en ½ time bare ham og mig med snak og hygge - dejlig måde at slutte dagen på

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

Topp skriver:

jeg syntes også det er dejligt - og den snak som jeg får med Casper hver aften inden vi sover er UVURDERLIG - vi ligger en ½ time bare ham og mig med snak og hygge - dejlig måde at slutte dagen på

Præcis.. det er virkelig guld værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.