Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
medister med nye kartofler hvid sovs med ærter og gulerødder. tilbehør skal vi have agurker, tomater og rødpeber skået i små stykker.
vores søn er mega kræsen så vi er ved at lære ham at spise grønt til kødet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her står den på flæskesteg, nye kartofler og brun sovs
Millesmammi skriver: kotteletter i fad :-D
kotteletter i fad :-D
samme her...
Secrets skriver: Jeg tror jeg for evigt har mistet trangen til hvidløg efter jeg er blevet gravid. Og jeg elskede det ellers, men jeg kan slet ikke med det mere!
Jeg tror jeg for evigt har mistet trangen til hvidløg efter jeg er blevet gravid. Og jeg elskede det ellers, men jeg kan slet ikke med det mere!
hehe... jeg har det lige modsat... Jeg skal have hvidløg i alt og det er kun for lidt i, når min kæreste laver mad... og han er græker... siger lidt...
Den er jeg med på.. Mums..
Baby-støv skriver: hehe... jeg har det lige modsat... Jeg skal have hvidløg i alt og det er kun for lidt i, når min kæreste laver mad... og han er græker... siger lidt...
Jeg får det helt skidt! Men jeg tror det skyldes en dag hvor jeg købte en skinkemignon med hvidløgssmør og så nye kartofler med hvidløgssmør til. Og så fik jeg kvalme bagefter. Og tanken om da jeg skulle vaske op efter det.. Ej nej nej.
Vi skal have kylling i cola med brune ris
Secrets skriver: Jeg får det helt skidt! Men jeg tror det skyldes en dag hvor jeg købte en skinkemignon med hvidløgssmør og så nye kartofler med hvidløgssmør til. Og så fik jeg kvalme bagefter. Og tanken om da jeg skulle vaske op efter det.. Ej nej nej.
hehe.... mmmmm.... lækkert.. hehe.... Hvidløg og ost har jeg bare fået en svaghed for... og før jeg blev gravid kunne jeg ikk klare ost... det er så underligt, hvad man kan li nu og ikk.
Vi har fået korma - det var en anelse fesent
Biksemad med "flæskesteg" som blev lavet igår...(og jeg selv der hader Biksemad : får lov til at spise chips istedet og måske senere en rugbrødsmad med tun salat )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128