Update på Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Leonora25

Idag så jeg min lille baby for første gang, og nejh hvor var det stort  Et lille fint hjerte der bankede derud af. Baby sprang rundt, strækte sig, vinkede og suttede på tommelfinger Havde alle arme, ben, fingre og ville bare ligge lige modsat af hvad den skulle- hi hi.

Pludselig blev det meget mere virkeligt at vores lille barn vokser inde i min mave

Fik rigtig gode tal og fik rykket termin, så nu er jeg ikke 12+1, men 12+3

Livet kan nu være fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Fru.Mäes <3

ÅHH, husker min NF som igår!!! Synes det var vanvittigt at FELIX, bevægede sig så meget derinde - UDEN jeg kunne mærke det... Og det er og bliver bare fantastisk at være gravid

Krams Rikke

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora25 skriver:

Idag så jeg min lille baby for første gang, og nejh hvor var det stort  Et lille fint hjerte der bankede derud af. Baby sprang rundt, strækte sig, vinkede og suttede på tommelfinger Havde alle arme, ben, fingre og ville bare ligge lige modsat af hvad den skulle- hi hi.

Pludselig blev det meget mere virkeligt at vores lille barn vokser inde i min mave

Fik rigtig gode tal og fik rykket termin, så nu er jeg ikke 12+1, men 12+3

Livet kan nu være fantastisk

Juhuuuu hvor skønt!!!  Ja det er bare kæmpe stort altså 

Anmeld

25. maj 2011

twinny

hvor skønt.... stort tillykke...

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Hvor dejligt...  Tillykke... 

Anmeld

26. maj 2011

Leonora25

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHH, husker min NF som igår!!! Synes det var vanvittigt at FELIX, bevægede sig så meget derinde - UDEN jeg kunne mærke det... Og det er og bliver bare fantastisk at være gravid

Krams Rikke

Ja det er virkelig fantastisk at være gravid og endnu mere nu hvor jeg har set at den lille har det godt

He he, ja det er utroligt man ikke mærker noget når man ser hvor aktive de allerede er. Det overraskede mig virkelig meget

Hvor gammel er felix?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.