Min søn på 15 mdr. har nu fået lungebetændelse og er i behandling med pencillin, som han skal have i alt 5 dage.
Han er nu ved godt mod og jeg kan faktisk ikke mærke på ham, at han har lungebetændelse! Han spiser og drikker normalt, sover meget - men det gør han altid, hvis han er syg eller får tænder.
Lægen sagde det var helt normalt at få en lungebetændelse efterfulgt af en forkølelse. Men da jeg så fortalte min mor om det, blev jeg virkelig bange!!
Hun sagde det var ekstremt farligt - hun kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke var blevet indlagt med ham.....!! Men...han virker jo slet ikke syg, han hoster, det er sådan set det eneste...han leger og er ellers helt normal...og lægen sagde intet om indlæggelse.
Min mor siger så at han slet ikke må komme ud i luften, så længe han får pencillin! Det forstår jeg altså ikke, for det sagde lægen intet om. Jeg havde regnet med at sende ham i vuggestuen igen imorgen, hvor han så har været i behandling i 2 dage. Dér var min mor ved at falde ned ad stolen....!
Er det virkelig SÅ farligt??
Var der ikke en læge herinde ??
Lone
Anmeld