Okay altså hvor stor tror I chancen er for at jeg er gravid?? Stoppede med p-pillerne den 28 April og har så haft sex med manden i alt 10 gange. Med max 4 dages mellemrum og som regel hver anden dag. ( wii en sjaw måned
hihi) Nå men har i mandags bare for sjov taget en graviditets test som viste neg. Skal have mens imorgen hvis det passer at min mens bare følger den måde den var på under p-pillerne. (har før haft pause hvor mens. bare er kommet regelmæssigt som tog jeg stadig p-pillerne). Ved selvf. godt at der er en chance for at min mens. kan være uregelmæssig selvom den aldrig har været det før. Nå men bum bum .....Har lidt men meget lidt kvalme her og der..kan være indbildt. Ikke kvalme på sammen måde som første gang jeg ventede mig, men det behøver det jo heller ikke. har I går og idag haft rigtig ondt lige over symfysen, lidt lige som en dårlig tarm dag...eller sammentrækninger i livmoderen...
Bum Bum skal jeg sætte næsen op efter en pos. test, eller ?? Hvad siger I?? Kan jeg have været så heldig at være belevt gravid i første cyklus efter p-pillestoppet. Sidste gang blev jeg gravid i 2. cyklus. 

Anmeld