Hvordan siger jeg det til hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder, hvordan siger jeg det til hende?

Min "bedste veninde", som jeg har spurgt om hun vil stå fadder til mit ufødte barn. Sagen er bare at det sidste halve år, har jeg hørt fra hende max 5 gange, hun svarer aldrig på mine smser, og når hun endelig gør, har hun de dårligste undskyldninger for hvorfor hun ikke lige har fået svaret.

Jeg prøver at lave aftaler med hende osv, men igen dårlige undskyldninger, uden hold i. 

Så synes sådan set ikke at hun skal stå fadder for mit barn, men hvordan siger jeg det til hende på en pæn måde, for ønsker jo heller ikke at være uvenner med hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Sig det som det er. At du føler som du gør og at du ser tingene på denne måde Og sig at det kan være du har opfattet situationen forkert, men det er nu sådan du ser det hele. Så må hun jo fortælle dig hvordan det hele skal opfattes

Anmeld

25. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Hvorfor har du spurgt hende hvis du ingen kontakt har med hende?

Den er svær at komme ud af, men det er jo dig selv der har sat dig i den situation. Måske du skulle høre hende hvorfor hun ikke svarer dig og så bringe det med fadderrollen ind samtidig.

Anmeld

25. maj 2011

Kildebakken

Jeg tror først jeg ville fortælle at du føler at I er ved at glide fra hinanden og at du er ked af det. Hvis hun er din bedste veninde må I ku tale om den slags. Fortæl hvad der gør dig ked af det, måske er der en god forklaring. Med hensyn til fadderrollen ville jeg personligt bare lade være at nævne det igen, hvis hun så kommer selv og spørger er det jo en udstrakt hånd og den ville jeg tage imod. Og så er der jo 5 faddere, så om en ikke lever 100 procent op til rollen, skidt pyt, ville jeg sige.

KH

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Kildebakken skriver:

Jeg tror først jeg ville fortælle at du føler at I er ved at glide fra hinanden og at du er ked af det. Hvis hun er din bedste veninde må I ku tale om den slags. Fortæl hvad der gør dig ked af det, måske er der en god forklaring. Med hensyn til fadderrollen ville jeg personligt bare lade være at nævne det igen, hvis hun så kommer selv og spørger er det jo en udstrakt hånd og den ville jeg tage imod. Og så er der jo 5 faddere, så om en ikke lever 100 procent op til rollen, skidt pyt, ville jeg sige.

KH

Haps - erklærer mig enig her

Anmeld

25. maj 2011

MetteDN

Vi står lidt i samme situation.. Vi har ikke set ham som vi gerne have til at stå fadder overhovedet mens jeg har været gravid.. Har hørt fra ham måske to gange..

Vi har valgt at sige det som det er, og han var faktisk meget forstående overfor det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.