knude på halse...hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

hej de´jlige damer. jeg har længe haft en lille knude  lige over brystbenet vil sige neders på halsen. og jeg aner ikke hvad det er men den er blevet større.

kan det bare være en fedt knude?? man kan ikke se den men man kan mærke den når man tager ved i huden??

eller er det normalt at have en knude der ??

hjælp er virkelig nervøs nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

hej de´jlige damer. jeg har længe haft en lille knude  lige over brystbenet vil sige neders på halsen. og jeg aner ikke hvad det er men den er blevet større.

kan det bare være en fedt knude?? man kan ikke se den men man kan mærke den når man tager ved i huden??

eller er det normalt at have en knude der ??

hjælp er virkelig nervøs nu

Vi kan overhovedet ikke sige noget, som kan hjælpe dig. Enten kommer vi til at sige noget der gør dig falsk tryg, eller også kommer vi til at sige noget, der gør dig mere nervøs. Men nej, det er ikke normalt. Om det er noget ufarligt eller farligt kan jeg absolut ikke udtale mig om, men kan du da så ringe og få en tid ved lægen, så du enten kan få ro i sindet eller få gjort noget ved det!

Anmeld

25. maj 2011

sismofutten

Secrets skriver:

Vi kan overhovedet ikke sige noget, som kan hjælpe dig. Enten kommer vi til at sige noget der gør dig falsk tryg, eller også kommer vi til at sige noget, der gør dig mere nervøs. Men nej, det er ikke normalt. Om det er noget ufarligt eller farligt kan jeg absolut ikke udtale mig om, men kan du da så ringe og få en tid ved lægen, så du enten kan få ro i sindet eller få gjort noget ved det!

Enig - skynd dig at ringe til lægen og få en tid

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

i kunne da hjælpe i kunne fortælle det ikke er normalt ... ringer til lægen imorgen tidlig

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

i kunne da hjælpe i kunne fortælle det ikke er normalt ... ringer til lægen imorgen tidlig

Det har jeg gjort. Det er ikke normalt. Jeg har ikke mødt andre med en underlig knude dér Men det ved du jo også godt inderst inde, vil jeg tro. Men at det ikke er normalt betyder ikke nødvendigvis det er ondartet, men det må lægen svare dig på

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det har jeg gjort. Det er ikke normalt. Jeg har ikke mødt andre med en underlig knude dér Men det ved du jo også godt inderst inde, vil jeg tro. Men at det ikke er normalt betyder ikke nødvendigvis det er ondartet, men det må lægen svare dig på

har skrevet til lægen

så må vi se hvornår jeg får svar

Anmeld

25. maj 2011

FrkT

Det kan være rigtig mange ting, og vi kan kun gisne om det, så afsted til lægen med dig.

Havde selv, da jeg var teenager, en knude på halsen, som lyder ligesom du beskriver (men derfor kan dit jo sagtens være noget helt andet), og den fik jeg opereret væk, og den var heldigvis godartet. Det viste sig det var en slags indre bums - som dog ikke gjorde ondt at have, den var bare sådan "klam" at have... mest fordi man ikke vidste hvad det var.

Anmeld

25. maj 2011

LIZO

jeg har 2 knuder. det er dog bare fed knuder. men var sq bange for det var farligt inden jeg kom til lægen. for de gør ondt når jeg rør ved dem.. men heldigvis var det ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.