Kender i til den her slags test ? Jeg har aldrig hørt om den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja da jeg har problemer med at uanset hvilket mærke test jeg tager, kommer der skyggestreger eller direkte svage positive test streger, og har da os nogle som er tydligere end det, halvt så tydlige som kontrolstregen, MEN jeg er IKKE gravid trods alle de tossede test som driller, Så nu foreslog en veninde at prøve sådan en test som ikke har en streg, men som skulle skifte farve hvis man er gravid eller så noget????  Mere vidste hun viist ikke om dem, men måske der er en herinde som har stødt på en sådan test og ved hvor de kan fås ? Bliver snart helt kulleret af det her nemlig, og må snart få et ordenligt svar, blodprøven var for nogle uger siden på 2 hcg, men deeeeet er testene da ligeglad med og fortsætter med at sige jeg måske er gravid, dette har kørt sådan i 3 mdr snart, og test og blodprøver giver ikke ordenlig svar i hvert fald !

Til jer alle som læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Skal lige siges, har på 3 mdr taget præcis 40 test af 936 kr samlagt, og over halvdelen siger svage eller skyggestreger og giiiider ikke mere ! vil prøve den farve test der, ellers må jeg ty mig til at gå til lægen, IGEN !

Anmeld

25. maj 2011

Madam Blå

Hvor irriterende du har problemer med tests.. Men hvad med den digitale fra apoteket? Clear blue, hedder den vist.. Den skulle sige gravid eller ikke gravid. Så ikke noget med streger

Det er ellers underligt, hvis du tester "positivt", uden at være det.. Jeg har brugt den fra Netto, to stk. 40 kr. De fungerede for mig

Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

25. maj 2011

Happiness

Hvad med en clear blue. Den skriver "gravid" eller "ikke gravid".

Kender ikke til dem der skifter farve.

Anmeld

25. maj 2011

aarhusmor

Jeg kender ikke til den test du snakker om, måske det er en amerikansk? Men jeg får også skyggestreger på mine tests og har fået dem siden 2008. Jeg er simpelthen holdt op med at tage den for at være gravide. Hvis jeg tager en test imellem mens og ÆL så kommer der også streger.

Derfor ville jeg hvis jeg var dig, kun acceptere tests, der er tydelige og bliver tydeligere over 3 dage.

Og hvis du kan styre det, så tag kun tests når mens skulle være kommet. ved godt det er lettere sagt end gjort. Men det har hjulpet mig meget at give slip og hvis der ikke kommer en meget tydelig test, så er jeg ikke gravid!

Anmeld

25. maj 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Skal lige siges, har på 3 mdr taget præcis 40 test af 936 kr samlagt, og over halvdelen siger svage eller skyggestreger og giiiider ikke mere ! vil prøve den farve test der, ellers må jeg ty mig til at gå til lægen, IGEN !

Kan du måske have været gravid med mistet igen? Altså en biokemisk abort..

Hvad siger lægen til alle dine tests? Har han en grund til alle de forskellige resultater på dem?

Anmeld

25. maj 2011

ano14316

Jeg kender ikke testene, men synes da klart du skulle tage til lægen igen.  for under alle omstændigheder slår testen ud på hcg, og det kan ikke være sundt at rende rundt med hcg i kroppen uden at være gravid. Der må være en årsag til det. Og den skal da findes. 

men forstår fandme godt at du ikke gider at bruge flere penge på ubrugelige test, det må være vildt frustrerende, så du får lige en 

har du evt. prøvet blue digital?

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Hvad med en clear blue. Den skriver "gravid" eller "ikke gravid".

Kender ikke til dem der skifter farve.

for 4 uger siden tog jeg 2 clear blue (plus), begge med svag streg, altå tydelig kontrol men svag teststregn. og for 8 uger siden tog jeg en rigtig clear blue "gravid/ikke gravid", den sagde godt nok "ikke gravid", men tog coveret af og der var en pæn streg inden under. (gjorde det da jeg havde læst en bruger her inde fik resultat ikke gravid og tog coveret af og der var en streg og hun VAR gravid), så tænkte det måske os var tilfældet for mig.

Ved godt i hverken kan gøre fra eller til, men er bare så rundforvirret, PB må bare komme når det kommer, da den mindste ikke er så gammel endnu, men denne her uvished er irriterende, og går SLET ikke og tæker på PB hver dag, nærmere 1-2 gange om ugen, er ikke desperat længere. Men alligevel har jeg øget udflåd !, ondt ved sex, nogle dage os bare generelt nivder det forneden det hvor man har ligaments smarter normalt, nogle lugte er iiiikke lige så rare, mystisk nok, og maven er nogle dage vokset lidt. Ja forstår det sørme ikke

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kender ikke til den test du snakker om, måske det er en amerikansk? Men jeg får også skyggestreger på mine tests og har fået dem siden 2008. Jeg er simpelthen holdt op med at tage den for at være gravide. Hvis jeg tager en test imellem mens og ÆL så kommer der også streger.

Derfor ville jeg hvis jeg var dig, kun acceptere tests, der er tydelige og bliver tydeligere over 3 dage.

Og hvis du kan styre det, så tag kun tests når mens skulle være kommet. ved godt det er lettere sagt end gjort. Men det har hjulpet mig meget at give slip og hvis der ikke kommer en meget tydelig test, så er jeg ikke gravid!

Så er jeg ikke den eneste ! Det med skyggestreger er Valmet for rema, de er elendige synes jeg Og kan desværre ikke vente til mens er udblevet, har ikke fået mens siden fødslen endnu, som er 4 ½ måned siden, (ammer), og lægen siger at der SLET IKKE kan være mere hcg i kroppen som forvirre testen fra sidste graiditet, da det falder stødt allerede i graiditeten..

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Kan du måske have været gravid med mistet igen? Altså en biokemisk abort..

Hvad siger lægen til alle dine tests? Har han en grund til alle de forskellige resultater på dem?

Jamen har slet ikke blødt, havde jeg dat kunne jeg se en mening med det, han kan heller ikke se mening i det, det er mystisk. nu er det 3 barn vi forsøger at lave, og har aldrig æret ude for noget linende ! Har aldrig været drillet sådan her af graiditets test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.