Hmm... Er det min lille bitte baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Madam Blå

Når jeg suger maven ind - især når jeg ligger kan min mave være helt skæv.. I morges havde jeg næsten kun bule i højre side, og nu her i venstre. Kan ikke mærke hende så tydeligt endnu, så er ikke sikker.

Men det må da næsten være hende, ikk? Det ser godt nok sjovt ud ellers

Håber i har en god dag de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Filippa & Liva

Altså, når jeg ligger fladt på ryggen buler min mave også - nogle gange til højre side og nogle gange til venstre...

Det ser rigtig sjovt ud men jeg har også længe kunne mærke direkte hvor lille pigen ligger henne.

Anmeld

25. maj 2011

Madam Blå

Hihi - det er lidt sjovt. Især når jeg ikke mærker hende regelmæssigt endnu. Så er det da sjovt at kunne se hvor hun gemmer sig

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Ja, det kan jeg godt forstå... Det er bare super skønt!

Glæd dig til du rigtig kan mærke liv, det er helt fantastisk.

Anmeld

25. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå... Det er bare super skønt!

Glæd dig til du rigtig kan mærke liv, det er helt fantastisk.

Det gør jeg virkelig også Mærker hende engang i mellem, og har mærket hende de sidste aftener, så håber det fortsætter. Og bliver mere regelmæssigt Det er svært at ikke mærke hende, når jeg så tidligt har kunnet mærke liv.. Mærkede det første gang med sikkerhed i uge 12.

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Det gør jeg virkelig også Mærker hende engang i mellem, og har mærket hende de sidste aftener, så håber det fortsætter. Og bliver mere regelmæssigt Det er svært at ikke mærke hende, når jeg så tidligt har kunnet mærke liv.. Mærkede det første gang med sikkerhed i uge 12.

Her startede det med bobler om aftenen, så blev det til blide puf derinde fra (også om aftenen) og nu mærker jeg hende flere gange om dagen med puf og spark..

Nogle gange bliver jeg helt overrasket når det sker, især når hun sparker rigtig til derinde.

Anmeld

25. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Her startede det med bobler om aftenen, så blev det til blide puf derinde fra (også om aftenen) og nu mærker jeg hende flere gange om dagen med puf og spark..

Nogle gange bliver jeg helt overrasket når det sker, især når hun sparker rigtig til derinde.

Nej hvor skønt  Glæder mig så meget til at kunne mærke mere. Og til at min kæreste kan mærke det tydeligt Han mærkede hende i går da hun rumlede rundt om aftenen Men han glæder sig til at mærke mange helt tydelige spark, og bare mærke mere

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Nej hvor skønt  Glæder mig så meget til at kunne mærke mere. Og til at min kæreste kan mærke det tydeligt Han mærkede hende i går da hun rumlede rundt om aftenen Men han glæder sig til at mærke mange helt tydelige spark, og bare mærke mere

Ja, det forstår jeg virkelig godt...

Det er også bare en rigtig dejlig følelse når man mærker liv derinde fra...

Man bliver nærmest afhængig af alle de puf og spark derinde fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.