Som som ved havd jeg kan gøre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Alexander&Lærke

Jeg har haft en bluse til salg på trensdsales, som der var en som byd på og bed mig sende en ts på, det gjore jeg så. Men jeg har derefter ikke fået en bekræfteliges på at den er godkendt, det var den 5 maj så altså 20 dage siden.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal komme i kontakt med byderen, da hun ikke har annonce derinde. Jeg vil jo høre om hun er intersseret, ellers vil jeg sætte den på igen. Lukkede annoncen da jeg regnede med at den var solgt. 

Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

eElak

Mette&Alexander skriver:

Jeg har haft en bluse til salg på trensdsales, som der var en som byd på og bed mig sende en ts på, det gjore jeg så. Men jeg har derefter ikke fået en bekræfteliges på at den er godkendt, det var den 5 maj så altså 20 dage siden.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal komme i kontakt med byderen, da hun ikke har annonce derinde. Jeg vil jo høre om hun er intersseret, ellers vil jeg sætte den på igen. Lukkede annoncen da jeg regnede med at den var solgt. 

Nogle gode råd?

aflys handlen og sæt den på igen - det havde jeg gjort!

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

KaLee skriver:

aflys handlen og sæt den på igen - det havde jeg gjort!

hvordan gør man det?

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Mette&Alexander skriver:

hvordan gør man det?

Kan du ikke gå ind i dine TS handler, og se at den venter? der må være en "afbryd handel" knap eller lign.

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

KaLee skriver:

Kan du ikke gå ind i dine TS handler, og se at den venter? der må være en "afbryd handel" knap eller lign.

Ok Tak tror jeg har fundet ud af det nu, der står at jeg ingen handler har så hun må have aflyst anmodningen uden jeg har været opmærksom på det eller også er der sket noget andet, men tak for din hjælp.

Anmeld

25. maj 2011

*Toffee*

Mette&Alexander skriver:

Ok Tak tror jeg har fundet ud af det nu, der står at jeg ingen handler har så hun må have aflyst anmodningen uden jeg har været opmærksom på det eller også er der sket noget andet, men tak for din hjælp.

Jeg synes, inden du gør noget, at du skal dobbelttjekke dine TS handler for at se om den evt. skulle være gået igennem, men at der er sket en eller anden fejl.

Står den ikke som gennemført, ville jeg tage det som at køber ikke var interesseret alligevel og sætte den på igen. Jeg ville ikke bruge tid på at høre hende om hun stadig var interesseret.

Og så vil jeg sige at du skal vente med at lukke annoncen til handlen er fuldstændig gennemført

Anmeld

25. maj 2011

Chr-Hei

Øh hvis du har slettet din annonce derinde efter du har sendt en anmodning har du selv slettet anmodningen og hun kan derved ikke godkende nogen handel og derfor er handlen væk .. Annoncen lukker automatisk så snart køber har godkendt handel..

Så tror egentlig du selv er kommet til at slette din handel uden at køber har haft mulighed for at accepterer handlen..

Håber det gav mening

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

Toffi skriver:

Jeg synes, inden du gør noget, at du skal dobbelttjekke dine TS handler for at se om den evt. skulle være gået igennem, men at der er sket en eller anden fejl.

Står den ikke som gennemført, ville jeg tage det som at køber ikke var interesseret alligevel og sætte den på igen. Jeg ville ikke bruge tid på at høre hende om hun stadig var interesseret.

Og så vil jeg sige at du skal vente med at lukke annoncen til handlen er fuldstændig gennemført

uhm jeg plejer at få en mail når den er gået igennem og det har jeg ikke, har løbende også være på min netbank for at se om der er gået penge ind, heller ikke og nu har jeg kigget på der hvor der står trendsales handler som sælger der står ikke noget. Heller ikke som køber. Så kan jeg vist ikke gøre mere eller hva?

Anmeld

25. maj 2011

Alexander&Lærke

Heidi-ra skriver:

Øh hvis du har slettet din annonce derinde efter du har sendt en anmodning har du selv slettet anmodningen og hun kan derved ikke godkende nogen handel og derfor er handlen væk .. Annoncen lukker automatisk så snart køber har godkendt handel..

Så tror egentlig du selv er kommet til at slette din handel uden at køber har haft mulighed for at accepterer handlen..

Håber det gav mening

nå ja det kan måske også være, ved enligt ikke hvorfor den er slettet kan ikke huske med sikkerhed at jeg selv gjore det, men muligt, er ret ny til at sælge deinde så lidt nybegynder...

Anmeld

25. maj 2011

Chr-Hei

Mette&Alexander skriver:

nå ja det kan måske også være, ved enligt ikke hvorfor den er slettet kan ikke huske med sikkerhed at jeg selv gjore det, men muligt, er ret ny til at sælge deinde så lidt nybegynder...

Det kan altså også godt være lidt indviklet til at starte med .. Havde selv ret svært ved det i starten og havde en veninde til guide mig...(:

Men tror i hvertfald det er det der er gået galt.. Så der er nok ikke andet for at oprette den på ny og håbe sælger henvender sig igen også forklare hende hvad der er sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.