Jeg bliver så træt, frustreret og ked af det. Jeg er nu gravid for anden gang inden for det sidste halve år. Jeg mistede i februar måned og blev så gravid igen efter den første menstruation.
Jeg blev fulgt tæpt af en gynækolog og blev scannet i uge 7 hvor der var 2 opklaringer, men kun foster i den ene, så de var lidt i tvivl om det var en fostersæk uden foster eller en blodansamling.
Jeg skulle så til scanning igen en uge efter og da jeg kommer derop spørger hun om jeg har haft ondt eller blødt. Det har jeg ikke, så hun beder mig lægge mig op så jeg kan blive scannet. I det jeg sætter mig på briksen mærker jeg noget mellem benene og ser så kæresten og scanningsdamen se meget mærkelige ud i hovedet
Jeg bløder, og jeg bløder meget
Hun tjekker mig inden hun scanner og alt ser fint ud, livmoderhalsen er lukket osv. Hun scanner mig så og vi ser den lille med fint hjerteblink og den anden opklaring er så stort set væk 
Jeg var så til scanning i mandags hvor jeg var 9+4. Vi ser med det samme en fin lille bebs der både sparker og vinker, men nu er der en lille opklaring under fosteret igen 
I dag da jeg lige skulle tisse, der bløder jeg igen
Jeg har ingen smerter og blødte ikke særlig meget, men nok til at blive forskrækket og nok til at de vil have mig til en scanning i dag.
Hvorfor kan jeg ikke bare have en normal graviditet jeg kan nyde fuldt ud. Min graviditet med min datter var heller ikke særlig rar og jeg var faktisk ikke sikker på at jeg havde lyst til nogensinde at være gravid igen, og lige nu er jeg ret sikker på at vi ikke skal have flere, for synes simpelthen det her er for hårdt 
Er der andre der har prøvet at bløde i graviditeten uden at miste?
Jeg har virkelig brug for lidt opmuntring, jeg er simpelthen så træt af det lige nu og vil gerne bare kunne få lov til at slappe af og nyde min graviditet 
Anmeld