bare lidt læse stof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2008

A.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

MorCamilla

jeg er helt måløs... Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det, ud over at det var godt at hun besluttede sig for at søge hjælp... og faktisk fik det...

Anmeld

17. november 2008

A.

MorCamilla skriver:

jeg er helt måløs... Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det, ud over at det var godt at hun besluttede sig for at søge hjælp... og faktisk fik det...

ja jeg er altid måløs når jeg læser sådan noget det er en emne som interesserer mig rigtig meget så ejg har mange bøger hjemme om sådan ting..kommer aldrig til at forstår sådan ting.

Anmeld

17. november 2008

Mathilde

Hvor er det dog tragisk, at forældre kan holde mindre af deres barn udelukkende pga at de ønskede et andet køn!
Det er sgu sørgeligt!
Men hvor godt at hun slap væk og forhåbentlig kan hun en dag leve et liv uden frygt.

Anmeld

17. november 2008

A.

Mathilde skriver:

Hvor er det dog tragisk, at forældre kan holde mindre af deres barn udelukkende pga at de ønskede et andet køn!
Det er sgu sørgeligt!
Men hvor godt at hun slap væk og forhåbentlig kan hun en dag leve et liv uden frygt.

ja men sådan er det i deres kultur vi er ikke noget værd for vi er piger ikke drenge

Anmeld

17. november 2008

MorCamilla

agnieszka skriver:

ja jeg er altid måløs når jeg læser sådan noget det er en emne som interesserer mig rigtig meget så ejg har mange bøger hjemme om sådan ting..kommer aldrig til at forstår sådan ting.

Jeg synes også det er intressant at læse og høre om andres kultur og tro.. Men lige med alt det med tvangsægteskab osv, det må jeg nok indrømme at jeg aldrig rigtig har forstået... Og hvorfor er piger ikke lige så meget vær end drenge? Underligt... For hvis man vender den om, så er det jo pigerne de "tjæner" penge eller andet på, når de gifter dem til en eller anden...

Anmeld

17. november 2008

A.

MorCamilla skriver:

Jeg synes også det er intressant at læse og høre om andres kultur og tro.. Men lige med alt det med tvangsægteskab osv, det må jeg nok indrømme at jeg aldrig rigtig har forstået... Og hvorfor er piger ikke lige så meget vær end drenge? Underligt... For hvis man vender den om, så er det jo pigerne de "tjæner" penge eller andet på, når de gifter dem til en eller anden...

fordi sådan er det..vi er "beskide" vi mindre værd for vi er ikke så stærk som de er..og det værste at alt med æremord og tvangægteskaber er noget pis for de siger at det er koran siger at sådan skal det være.. men det er ikke rigtigt for de læser koran forkert de laver de om til sin egen ord..allah har aldrig sagt at man skal slår sin kvinde hjæl eller noget desværre sådan er det og bliver nok i mange år endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.