Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorCamilla skriver:jeg er helt måløs... Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det, ud over at det var godt at hun besluttede sig for at søge hjælp... og faktisk fik det...
Mathilde skriver:Hvor er det dog tragisk, at forældre kan holde mindre af deres barn udelukkende pga at de ønskede et andet køn!Det er sgu sørgeligt!Men hvor godt at hun slap væk og forhåbentlig kan hun en dag leve et liv uden frygt.
agnieszka skriver:ja jeg er altid måløs når jeg læser sådan noget det er en emne som interesserer mig rigtig meget så ejg har mange bøger hjemme om sådan ting..kommer aldrig til at forstår sådan ting.
MorCamilla skriver:Jeg synes også det er intressant at læse og høre om andres kultur og tro.. Men lige med alt det med tvangsægteskab osv, det må jeg nok indrømme at jeg aldrig rigtig har forstået... Og hvorfor er piger ikke lige så meget vær end drenge? Underligt... For hvis man vender den om, så er det jo pigerne de "tjæner" penge eller andet på, når de gifter dem til en eller anden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128