Besafe autostol 9-18kg. Nogen der har erfaring med den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Josesmor

Vi var i babysam for at kiggee på en nu autostol. Ekspedienten anbefalte besafe stolen som kan bagudvendes, faktisk til barnet er 4 år. Hvis man gerne vil have stolen vendt, kan man gøre det så snart barnet er over de 9 mdr.

Er der nogen der har erfaring med den??

Jeg har lige været ved at kigge på FDMs test og kan se den ligge med den højste score i den vægtklasse.

Hvad siger i??

http://www.fdm.dk/autostole/fdms-test-af-autostole-sommer-2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Lolli

Josesmor skriver:

Vi var i babysam for at kiggee på en nu autostol. Ekspedienten anbefalte besafe stolen som kan bagudvendes, faktisk til barnet er 4 år. Hvis man gerne vil have stolen vendt, kan man gøre det så snart barnet er over de 9 mdr.

Er der nogen der har erfaring med den??

Jeg har lige været ved at kigge på FDMs test og kan se den ligge med den højste score i den vægtklasse.

Hvad siger i??

http://www.fdm.dk/autostole/fdms-test-af-autostole-sommer-2011

Vi har den. En virkeligt god stol. Kan kun anbefales. Vores dreng kunne ikke lide at sidde i dem som Römer og Maxi cosi laver, men denne her var der intet problem med.

Anmeld

25. maj 2011

Josesmor

Lolli skriver:

Vi har den. En virkeligt god stol. Kan kun anbefales. Vores dreng kunne ikke lide at sidde i dem som Römer og Maxi cosi laver, men denne her var der intet problem med.

Kan i vende jeres begge veje?? sidder din søn stadig bagudvendt??

Anmeld

25. maj 2011

Lolli

Josesmor skriver:

Kan i vende jeres begge veje?? sidder din søn stadig bagudvendt??

Ja, men vi har kun brugt den forudvendt. Den fylder alt for meget den anden vej og vi har en lille bil.

Anmeld

25. maj 2011

Lenats31

Isofix-modellen kræver en rummelig bil - dermed skal IKKE forstås at bilen skal være stor. En lille bil kan sagtens have god plads til den. det er en kombination af bilens indretning og dem der skal sidde foran den.

Den selemonterede udgave har fået smæld som sædvanlig og som sædvanlig er det noget værre fis. Den har jeg haft inde i små biler, hvor den brugte MINDRE plads end i en mellemstor bil bare.

det samme gælder Combi-udgaverne.

derfor skal de afprøves i bilen inden. jeg har 9 forskellige bagudvendte stole - så taler af erfaring.

Lena

Anmeld

26. maj 2011

Josesmor

Tak for dit svar hold da op 9 stks. Hvorfor så mange??

Anmeld

26. maj 2011

Lenats31

9 styks fordi jeg har et site og en forretning med dem - ikke salg af stole men fremvisning, montering osv.

Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.