Lille bror eller lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

SaNiNa

Nicklas skal jo være stor bror og vil jo så gerne male billeder på din lilles væg også lige som Nicklas fik da vi flyttede

Men hvad skal jeg dog finde på vi kender ikke kønnet men, håber vi kan se det om en lille månede.

Tænker lidt noget Disney noget. men hvad Nicklas har Mcqueen og bumle på sit værelse og jeg bliver nok nød til at tegne bamse, kylling og ælling også da det er et lidt større hit lige nu.

Men har i ikke en god ide til nogle figuere til et ukendt køn som hænger lidt sammen.

Kom gerne med billeder også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

sismofutten

25. maj 2011

Sakris

Ville også sige Peter Plys figurerne. Eller "101" dalmatinere, eller dumbo? 

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Peter plys og alle hans venner

Anmeld

25. maj 2011

GitteC78

Hvad med Barbapapa

Anmeld

25. maj 2011

Grynt

Hvad med noget fra et eller andet eventyr du selv er rigtig glad for? Jeg selv bryder mig ikke om disney tam-tam og syntes godt man kan lave noget vildt spændende med andre ting, så som noget fra fx HC Andersen

Grynt

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Peter Pan, skatteøen og Klokkeblomst... det er hvad jeg rigtig gerne vil male på Livas værelse på et tidspunkt

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Grynt/Tina skriver:

Hvad med noget fra et eller andet eventyr du selv er rigtig glad for? Jeg selv bryder mig ikke om disney tam-tam og syntes godt man kan lave noget vildt spændende med andre ting, så som noget fra fx HC Andersen

Grynt

Hvis jeg slev skullle have et værelse i dag så ville jeg helt sikker have skønheden og udyret, men tror ikke lige manden syntes det er den bedste tegning hvis det er en dreng

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

GitteC78 skriver:

Hvad med Barbapapa

Ja det kunne være en mulighed

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Sakris skriver:

Ville også sige Peter Plys figurerne. Eller "101" dalmatinere, eller dumbo? 

Dumbo har jeg også vendt rigtig mange gange, Tror ikke det bliver peter plys syntes der er så meget med ham  idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.