søger drengetøj til nyfødt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.199 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

mialt

hej alle dejlige tøser derude.

Jeg er lidt på den, da jeg faktisk mangler lidt tøj til lillemanden. Jeg har termin om 9 dage, så det ville være rart lige at få det sidste på plads. Jeg bor i Hammel/Århus, så i skal helst bo i nærheden. Kan selvfølgelig også bare bruge posten.

Skriv hvis i har noget i vil af med/sælge. 

tak på forhånd.

Knus Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

bullerbassen

mialt skriver:

Jeg er lidt på den, da jeg faktisk mangler lidt tøj til lillemanden. Jeg har termin om 9 dage, så det ville være rart lige at få det sidste på plads. Jeg bor i Hammel/Århus, så i skal helst bo i nærheden. Kan selvfølgelig også bare bruge posten.

tak på forhånd.

Knus Mia

Jeg har lige lavet disse søde bukser idag , hvis det kunne have interesse .

Bukserne er lavet i jersey stof med ribkant . Der er str 50/56 & 56/62

Prisen er 75 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
mialt skriver:

tak på forhånd.

Knus Mia

Hvis du vil, kan du komme et smut til Malling. Jeg har gemt alt tøjet fra knægten blev født og til nu

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Jeg har måske lidt du bruge.

Har gemt alt fra Nicklas, og skal faktisk have det frem i eftermiddag, da det jo er et sensommer/efterårs barn vi venter og så bliver sommertøjet jo nok for koldt.

Hvad er det som du mangler så skal jeg kigge efter og lægge til side

Anmeld

25. maj 2011

sarahb

jeg har alt fra str 50-62 den ligger også inde i til salg drenge.

Anmeld

25. maj 2011

mialt

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har måske lidt du bruge.

Har gemt alt fra Nicklas, og skal faktisk have det frem i eftermiddag, da det jo er et sensommer/efterårs barn vi venter og så bliver sommertøjet jo nok for koldt.

Hvad er det som du mangler så skal jeg kigge efter og lægge til side

hejsa. det lyder super godt

jeg mangler helt småt, langærmede små trøje/boddyer/sparkedragter. også bukser. jamen det skal helst være billigt du vil sælge det.. for ellers har jeg ikke råd til det. men vil da hellere købe det hos dig f.eks. end ved en genbrugsbuttik. du får da lige mit nummer, så kan du skrive dertil .

på forhånd tak

28515585

Anmeld

25. maj 2011

musse1

mialt skriver:

tak på forhånd.

Knus Mia

jegh ar drnegetøj fra 56 til 68 til salg  skriver lige en pm, for kan ik få likene her ind

Anmeld

25. maj 2011

lulleh

hej jeg bor i hvorselv ved thorsø. og har ca 2 sorte sække med tøj til dreng fra str 48 til 68
som du kan komme og kigge på hvis det er..

Anmeld

25. maj 2011

Mutti2B

mialt skriver:

tak på forhånd.

Knus Mia

Hejsa

Jeg har drengetøj til nyfødt til salg

https://www.baby.dk/debat/105238pi1/toej--drenge/nyt-billigt-drengetoej-str--506268-fra-3-kr--.aspx

Anmeld

25. maj 2011

Helman

Hej

Jeg har drengetøj i str. 50 til 80!

Kig på hvad jeg har og se om noget falder i din smag

www.cig.canon-europe.com/p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.