Ubehagelig mand i bussen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Carina:-)

Folk der sviner andre,har det skidt med sig selv .

Ryst det af dig,og hav ondt af den stakkel .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Isabeau

MorTilGustav skriver:

Pyha, må lige have detteher ud af systemet:
I går eftermiddags kører jeg med Gustav i bussen fra Århus centrum og hjem, hvor jeg udsat for et "verbalt overfald"
Gustav har ikke sovet eftermiddagslur endnu så han bliver urolig og ked da det vælter ind med skolebørn ved et stoppested. Jeg rejser ham op i vognen og trøster ham lidt da en mand bag mig siger "Må jeg snakke med ham?"... Øøøh... Jeg vender mig om og ser en uhumsk dranker-type der sandsynligvis er beruset, så jeg slår det hen med bemærkningen "det kan du da prøve men han er jo nok bare træt", vender mig væk fra ham og trøster videre. SÅ blir manden åbenbart fornærmet! "Ja for du ved jo ALT om børneopdragelse! Jeg har altså TO børn" bla bla bla "Stakkels dig at du har sådan en mor" ... "Glæd dig til du er gammel nok til at slippe væk fra hende".. "din mor skal bare lige udnytte dig så hun kan få børnepenge først".. Og så slutter han ellers af med at sige "Du er oven i købet for fed til at have børn"  WTF?! Jeg var i totalt chok og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg turde simpelthen ikke svare ham igen og det var der åbenbart heller ikke andre der turde.. Han stod heldigvis af ret hurtig men det føles som laaang tid når man får sådan en sviner. Jeg havde jo INTET gjort forkert!!! Jeg trøster mit grædende barn!  
Havde haft en dejlig dag lige indtil detteher der slog mig helt ud. Ved at han er en nar og jeg burde være ligeglad men det gør mig godt nok ked af det, at tænke på at der findes så onde mennesker! ØV!

Jeg havde da bedt ham lukke røven!!! Hvad fanden bilder han sig ind?!

Anmeld

25. maj 2011

Mi

Nessie skriver:

Du kan i det mindste trøste dig med, at han er et sølle menneske, der lever et hårdt liv med druk, og måske ikke liiige ser sine børn.

Han  har åbenbart haft behov for at svine nogen til, og det gik desværre ud over dig.

Jeg ved godt det kan være svært ovenpå sådan en sviner, men du ved trods alt at du er en god mor, og lever et ordenligt liv, sandsynligvis i modsætning til ham, så jo i grunden er en stakkels sjæl

Når dét så er sagt, så synes jeg ærlig talt at buschaufføren skulle have grebet ind og smidt ham af bussen. Sådan skal man ikke have lov at opføre sig i en bus, hvor man dårligt kan ignorere folk

Enig

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Virkelige gode børneegenskaber han kunne præstere med at stå med flasken i den ene hånd, og rakke ned på andre personer med den anden..

kan godt forstå at du er blevet forskrækket ovenpå den oplevelse, men husk på at det er ikke dig det er noget galt med - men ham..

Anmeld

25. maj 2011

Enayia

Kan godt forstå du er rystet! Sikke da en væmmelig oplevelse! Der er desværre nogle mennesker som har så ondt indeni de er ondskabsfulde over for andre. Sørgeligt!

Ved det er svært, men prøv at glemme det! Du har ikke gjort noget forkert!!!

Krammer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.