Moderkage ud mod maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

har det nogen indflydelse på fx. fødslen? Da jeg var til MD scanning, sagde hun at min morderkage lå ud mod maven.. tænkte ikke mere over det..

Men nu tænker jeg så, om det har nogen betydning? Jeg mærker meget liv hver dag, så den er ikke så meget i vejen for dét

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mig med maven

Det gjorde min også ved min graviditet. Ud over at der gik lidt længere tid end normalt før jeg kunne mærkelig, var der intet der var anderledes, heller ikke fødslen.

Held og lykke med det hele!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Det gjorde min også ved min graviditet. Ud over at der gik lidt længere tid end normalt før jeg kunne mærkelig, var der intet der var anderledes, heller ikke fødslen.

Held og lykke med det hele!

Tak for dit svar

Anmeld

25. maj 2011

Mus1985

Min ligger også foran og har mærket liv dagligt fra uge 19. og manden har ku mærke det fra uge 21. ca. så her betyder det ikke noget. det er kun vis livmoderen ligger og spære for fødselsvejen så skal man nok have et planlagt kejsesnit, men det havde hun fortalt dig hvis det var tilfældet.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Mus1985 skriver:

Min ligger også foran og har mærket liv dagligt fra uge 19. og manden har ku mærke det fra uge 21. ca. så her betyder det ikke noget. det er kun vis livmoderen ligger og spære for fødselsvejen så skal man nok have et planlagt kejsesnit, men det havde hun fortalt dig hvis det var tilfældet.

Ok. Ja det sagde hun intet om..

Anmeld

25. maj 2011

misspippi

Det gør ikke noget den vender ud mod maven  det gør min også og gjorde det også ved 2. graviditet.

Hvis den derimod vender nedad mod fødselskanalen, så kan det give komplikationer.

Så tag du den bare med ro

Anmeld

25. maj 2011

tingimor

det gjorde min også og betød intet har lige født en dejlig lille pige på hel normal hvis.

Anmeld

25. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

har det nogen indflydelse på fx. fødslen? Da jeg var til MD scanning, sagde hun at min morderkage lå ud mod maven.. tænkte ikke mere over det..

Men nu tænker jeg så, om det har nogen betydning? Jeg mærker meget liv hver dag, så den er ikke så meget i vejen for dét

Overhovedet ikke.
Det der kan have betydning er, hvis den ligger ned mod bunden..så er det, at det kan blive farligt.
Men om den ligger front, bagved, siderne eller øverst har altså ingen betydning.
Det kan være lidt svært at mærke bebse i starten, hvis den ligger på ydersiden af maven, men det er også det eneste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Nej overhovedet ikke. Det er bare der hvor ægget nu har sat sig.

Nogen mærker liv senere, når den ligger ud mod maven.

Det kun hvis den ligger meget tæt ved udgangen eller ligger over udgangen, til fødselskanalen, så nå man ikke føde, men skal have kejsersnit.

Min modetkage ligger bagved, langs ryggen, det har den gjort på dem alle 3.

*Camilla 22+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.