Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: 400 inkl
400 inkl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Hummel jeans, str 92. aldrig brugt. (ønsket bedre billede, tages det)
Hummel jeans, str 92. aldrig brugt. (ønsket bedre billede, tages det)
CamillaRH skriver: Jeg synes ikke man lægger mærke til det, når trøjen kommer på. Det helt iorden, det kan jeg sagtens da modelen er udgået Sender du pb. med navn ogg adresse
Jeg synes ikke man lægger mærke til det, når trøjen kommer på.
Det helt iorden, det kan jeg sagtens da modelen er udgået
Sender du pb. med navn ogg adresse
Kunne jeg lokke dig til at tage en billede af pletten og lige smide i en pb til mig. Synes jeg det er ok så overfører jeg fluks skejserne til dig
billede 12.. hva er str. og pris..?
sarahb skriver: how much sweety
how much sweety
ville gerne ha' 300inkl for dem. da de aldrig brugt.
er det helt umuligt er jeg til at handle med
2xlykke skriver: Kunne jeg lokke dig til at tage en billede af pletten og lige smide i en pb til mig. Synes jeg det er ok så overfører jeg fluks skejserne til dig
selvf
Kravlenissen10-12-10 skriver: billede 12.. hva er str. og pris..?
Hummel bluse og småfolk bukser, begge str 92.
der er en som har budt 150,- og kan førest betale d. 1 så.. hvis du vil gi' mere, er det dine ..
sælges til højste bud
CamillaRH skriver: Hummel bluse og småfolk bukser, begge str 92. der er en som har budt 150,- og kan førest betale d. 1 så.. hvis du vil gi' mere, er det dine .. sælges til højste bud
det blir desværre for småt... ØV øV
CamillaRH skriver: ville gerne ha' 300inkl for dem. da de aldrig brugt. er det helt umuligt er jeg til at handle med
Er prisen inkl porto eller??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128