Anonym skriver:
For fanden hvor er jeg dog træt af mine forældre..!!!
De laver ikke andet end at skændes , og så langt tilbage jeg kan huske , har der altid været skænderier..!!
Nu har jeg så boet hjemmefra siden jeg var 17 , og gudhjælpemig , om jeg ikke stadig skal blandes ind i alt deres fucking lort.!!' 
Er så træt af det.. Den ene siger det ene , den anden det andet..
& begge , er fuldstændige latterlige at hører på. De sviner hinanden til , og jeg ved ikke hvad..!! 
Jeg magter bare virkelig ikke stå model til deres fis mere..!!
Har bare så skide ondt af min søster , der stadig bor hjemme..!!!
Ville egentlig intet med dette indlæg , trængte bare til et lille vredes udbrud , inden jeg koger over..!!
*Trøste*
Det må da også være utroligt frustrerende at vokse op med.
Altså et raskt lille skænderi, kan rense luften..men hvis det står på dag ud og dag ind, år efter år, ja så er det blevet en dårlig vane, og så er det man kan begynde at spekulere på om ikke de burde overveje at gå fra hinanden.
Har du nogensinde spurgt dem hver især hvorfor de overhovedet lever sammen??
Hvis jeg var din søs og dig..så ville jeg nok i fælleskab indkalde mine forældre til et fællesmøde med jer og ganske enkelt stille dem stolen for døren, at enten så går de fra hinanden eller også så får de noget hjælp til at tackle deres parforhold, fordi I som deres børn ikke orker at have dem som forældre under de forhold mere...og så sig lige ud til dem, om de er klar over HVOR meget af jeres barndom de har ødelagt.
Hvis de ellers holder af jer børn, så skulle jeg mene, at det måske vil give dem en skamfuld smag i munden og give stof til eftertanke.
Mærkeligt at nogle mennesker kan holde et liv ud sammen som hinandens bedste fjender og uvenner...man forstår det jo ikke.

Kærligst
Sussie