Forældre..!!!! argh..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

For fanden hvor er jeg dog træt af mine forældre..!!!

De laver ikke andet end at skændes , og så langt tilbage jeg kan huske , har der altid været skænderier..!!

Nu har jeg så boet hjemmefra siden jeg var 17 , og gudhjælpemig , om jeg ikke stadig skal blandes ind i alt deres fucking lort.!!' 

Er så træt af det.. Den ene siger det ene , den anden det andet..

& begge , er fuldstændige latterlige at hører på. De sviner hinanden til , og jeg ved ikke hvad..!! 

Jeg magter bare virkelig ikke stå model til deres fis mere..!!

Har bare så skide ondt af min søster , der stadig bor hjemme..!!!

Ville egentlig intet med dette indlæg , trængte  bare til et lille vredes udbrud , inden jeg koger over..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TbCp

Åhhh ha kan godt forstå dig!
Det er simpelthen så skrækkeligt at høre på sådan noget! Man vil bare have at ens forældre har det godt sammen!

Har du prøvet at lade et par ord falde? Måske det nærmest er blevet en vane for dem og de egentlig ikke selv ligger mærke til det længere.

Min mor og stedfar skændtes og helt vildt i en periode... og min mor brokkede sig konstant til mig.... en dag sagde jeg "Hvorfor går du ikke fra ham!?" og det var ligesom et "walk-up call" og hun lagde pludselig mærke til hvor meget de egentlig skændtes...

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Åhhh ha kan godt forstå dig!
Det er simpelthen så skrækkeligt at høre på sådan noget! Man vil bare have at ens forældre har det godt sammen!

Har du prøvet at lade et par ord falde? Måske det nærmest er blevet en vane for dem og de egentlig ikke selv ligger mærke til det længere.

Min mor og stedfar skændtes og helt vildt i en periode... og min mor brokkede sig konstant til mig.... en dag sagde jeg "Hvorfor går du ikke fra ham!?" og det var ligesom et "walk-up call" og hun lagde pludselig mærke til hvor meget de egentlig skændtes...

Jeg har sagt så mange gange til dem begge 2 , at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor de ikke bare går fra hinanden. For de har bevist gang på gang på gang at de bare ikke kan sammen..!! 

Selvfølgelig er der nogle dage hvor det bare går super godt , men synes skænderierne nærmest overhaler de gode stunder..!!

Der er ingen af os søskender der gider at hører på dem mere , men de fatter bare ikke en brik af noget af det vi siger..!!

Anmeld

25. maj 2011

mulle7430

Anonym skriver:

De laver ikke andet end at skændes , og så langt tilbage jeg kan huske , har der altid været skænderier..!!

Nu har jeg så boet hjemmefra siden jeg var 17 , og gudhjælpemig , om jeg ikke stadig skal blandes ind i alt deres fucking lort.!!' 

& begge , er fuldstændige latterlige at hører på. De sviner hinanden til , og jeg ved ikke hvad..!! 

Ville egentlig intet med dette indlæg , trængte  bare til et lille vredes udbrud , inden jeg koger over..!!

du får lige en  fra mig.. kan godt følge dig det er PISSE  trals altid og skal blandes ind i noget selv når man holder mund og ikke siger noget kender det ALT for godt

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

du får lige en  fra mig.. kan godt følge dig det er PISSE  trals altid og skal blandes ind i noget selv når man holder mund og ikke siger noget kender det ALT for godt

Tusind tak for krammet. Det var veltrængt.!!

Jamen jeg ved virkelig ikke hvad jeg snart skal stille op.

Jeg har jo selv en lille familie her , og ER flyttet hjemmefra , men alligevel så skal man hænges op på deres lort..!!

Min søster på 17 ringer så tit til mig , når de er igang med skænderierne for at hører om jeg ikke kan hente hende , for hun ikke gider deres fis , men der er bare 150 km afstand..!!

Jeg forstår bare ikke at voksne mennesker ikke kan snakke om problemerne , og nu når de kan se de IKKE kan finde ud af det med at snakke sammen , og i det hele taget omgås hinanden..

Jamen hvorfor så blive sammen s: ?

Altså ved da godt de fleste ser at deres forældre bliver sammen , men jeg må da ærligt indrømme at jeg længe har ønsket at de tog sig sammen , og flyttede hver for sig..!!

Anmeld

25. maj 2011

Mi

Det er da virkelig ikke noget du skal blandes ind i søde. Det ville være helt ok, hvis du sagde til dem at du overhovedet ikke ville høre dem tale om den anden part.

Det er også svært når nu din søster ringer om du ikke kan hente hende, men det er også urimeligt at spørge dig om det når du bor så langt væk. Har hun ikke nogle veninder hun kan tage hen til i stedet for?

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. maj 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Tusind tak for krammet. Det var veltrængt.!!

Jamen jeg ved virkelig ikke hvad jeg snart skal stille op.

Jeg har jo selv en lille familie her , og ER flyttet hjemmefra , men alligevel så skal man hænges op på deres lort..!!

Min søster på 17 ringer så tit til mig , når de er igang med skænderierne for at hører om jeg ikke kan hente hende , for hun ikke gider deres fis , men der er bare 150 km afstand..!!

Jeg forstår bare ikke at voksne mennesker ikke kan snakke om problemerne , og nu når de kan se de IKKE kan finde ud af det med at snakke sammen , og i det hele taget omgås hinanden..

Jamen hvorfor så blive sammen s: ?

Altså ved da godt de fleste ser at deres forældre bliver sammen , men jeg må da ærligt indrømme at jeg længe har ønsket at de tog sig sammen , og flyttede hver for sig..!!

sån har jeg det også hvorfor blive sammen vi de ikke kan sammen  det er langt og køre for og hente din søster det kan jeg godt se  men selvom man siger til sig selv at det skal ikke gå en på det her så går det en MEGET en på alligevel   håber da de flytter fra hinanden snart så du kan få noget ro

Anmeld

25. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

*Trøste*

Det må da også være utroligt frustrerende at vokse op med.
Altså et raskt lille skænderi, kan rense luften..men hvis det står på dag ud og dag ind, år efter år, ja så er det blevet en dårlig vane, og så er det man kan begynde at spekulere på om ikke de burde overveje at gå fra hinanden.

Har du nogensinde spurgt dem hver især hvorfor de overhovedet lever sammen??

Hvis jeg var din søs og dig..så ville jeg nok i fælleskab indkalde mine forældre til et fællesmøde med jer og ganske enkelt stille dem stolen for døren, at enten så går de fra hinanden eller også så får de noget hjælp til at tackle deres parforhold, fordi I som deres børn ikke orker at have dem som forældre under de forhold mere...og så sig lige ud til dem, om de er klar over HVOR meget af jeres barndom de har ødelagt.
Hvis de ellers holder af jer børn, så skulle jeg mene, at det måske vil give dem en skamfuld smag i munden og give stof til eftertanke.

Mærkeligt at nogle mennesker kan holde et liv ud sammen som hinandens bedste fjender og uvenner...man forstår det jo ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

SussieThyssen skriver:

*Trøste*

Det må da også være utroligt frustrerende at vokse op med.
Altså et raskt lille skænderi, kan rense luften..men hvis det står på dag ud og dag ind, år efter år, ja så er det blevet en dårlig vane, og så er det man kan begynde at spekulere på om ikke de burde overveje at gå fra hinanden.

Har du nogensinde spurgt dem hver især hvorfor de overhovedet lever sammen??

Hvis jeg var din søs og dig..så ville jeg nok i fælleskab indkalde mine forældre til et fællesmøde med jer og ganske enkelt stille dem stolen for døren, at enten så går de fra hinanden eller også så får de noget hjælp til at tackle deres parforhold, fordi I som deres børn ikke orker at have dem som forældre under de forhold mere...og så sig lige ud til dem, om de er klar over HVOR meget af jeres barndom de har ødelagt.
Hvis de ellers holder af jer børn, så skulle jeg mene, at det måske vil give dem en skamfuld smag i munden og give stof til eftertanke.

Mærkeligt at nogle mennesker kan holde et liv ud sammen som hinandens bedste fjender og uvenner...man forstår det jo ikke.

Kærligst
Sussie

Kunne ikke have sagt det bedre selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.