mariamiss6 skriver:
Går nogle af jer, jeres partner, eller andre i kender i søvne?
Hvis ja, kom endelig med de sjove historier 
Jeg selv har aldrig (så vidt jeg ved) gået i søvne 
Min søster har gået i søvne..
Vi sidder en dag ude i køkkenet, min mor, hendes kæreste, mig og hans datter..
Pludselig høre vi yderdøren gå op, der går ikke lang tid før min mors kæreste reagere på det og spørge om vi andre hørte den gik op, og det gjorde vi.. Han rejser sig op og går ud i gangen og kigger, ganske rigtig den stod på hvid gab.. Jeg går ind i stuen og kigger og på alle værelser og opdager at min søster er væk.. Siger det så til ham, han går ud af døren ned af trapperne og finder min søster stå og hive i døren ind til cykel rummet som er låst og står og råber at den der er der inde skal skynde sig at blive færdig for hun skal altså tisse meget snart og 2 sec. efter tisser hun i bukserne.. Hun hiver så i døren igen og råber, "Ja, nu er det lige som forsent, du er godt nok langsom", hvorefter hun går 2 meter ud foran blokken og ligger sig i sandkassen og vil sove videre..
Men min mors kæreste venter lige 2 min så hun sover ordentlig og vækker hende så og spørge om hun ikke vil ind i bad og i sin seng og sove, så hun ikke bliver syg 
Jeg syntes det var mega sjovt at han ventede og ville se hvad der skete.. hehe..
Skal lige siges det var en sommer aften heldigvis 
Og vi har selvfølgelig "mobbet" hende med det lige siden, for hun syntes jo ikke det er sjovt at have tisset i bukserne i en alder af 13 år. 
Anmeld