Jamen min kæreste "kan" kun snakke om noget praktisk.
Hvis jeg nu spørger om noget, bare for hygge fx hvad han gerne vil opnå i hans liv.. Det er da noget jeg selv har taget stilling til, Jamen så svare han at han ikke ved det.
Hvis jeg spørger ham om han vil have flere børn eller ej så ved han det ikke.
Det er som om han ikke har fantasi til at tænke over ting, hvis ikke det er noget "her og nu".
Han kommer ikke til mig med noget som helst. Jo jo Han kan godt sige at han er sur eller glad, men så er den ikke længere.
Han siger at det ikke er et behov for ham at snakke bare for at snakke. Det er da heller ikke som sådan et behov for mig, men jeg vil da alligevel mene at der er lang mellem at snakke for hygge og så slet ikke snakke sammen.
Jeg vil rigtig gerne forsøge at planlægge mit liv, der er da ingen der siger at det jeg planlægger nødvendigvis kommer til at ske, men det gør det da slet ikke hvis jeg ikke planlægger noget som helst.
Han vil helst tage en dag af gangen, helst bare en time af gangen, det er da fint nok, men der er bare nogle ting som ikke er lade sig gøreligt på den måde.
Åh jeg ville bare så gerne vide at det ikke er sådan her det skal være. Det følels bare ikke rigtigt for mig.
Anmeld