Se min bil ( min fødselsdagsgave )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Diana...

Super lækker bil, tillykke med den kan godt forstå du overglad det er jo en super fed bil...

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Banken ejer jo ikke vores bil... nej bare et eksempel,,, med de bukser... For alt taber værdi og når man kun lever en gang skal man da ikke have en million til at stå på sin konto... Vi lever mens vi kan det og nyder lidt luxus til os fire...

Ej, så misforstod jeg.....fanme ok at smide en halv mill. kontant for en bil...hatten af for en god opsparing...og tillykke med den.
Knus Eva...som også har en opsparing....til at have luksus for, men hvad er så luksus for mig...

Anmeld

17. november 2008

Mathilde

Mega lækker bil Stort tillykke med den. Jeg kan godt forstå du er glad for den....!

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Hej igen... Den er ikke betalt kontant, men friværdien fra vores hus... Vi solgte jo også den anden, som var helt vores egen, ingen lån med mere... Så friværdi på 200.000kr... Forstår du nu????

Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hej igen... Den er ikke betalt kontant, men friværdien fra vores hus... Vi solgte jo også den anden, som var helt vores egen, ingen lån med mere... Så friværdi på 200.000kr... Forstår du nu????

Majbritt

Ok...30 års lån på bilen??
Kender jeg flere der har gjort....interessant..

Anmeld

17. november 2008

petersmor

Ok...30 års lån på bilen??
Kender jeg flere der har gjort....interessant..

God humor.......
Hanne

Anmeld

17. november 2008

wamse

Uhhh en herre fed bil, hjertelig tillykke med den Om der så er gæld på den eller, må da for pokker være jeres egen sag, synes faktisk det oser af dårlig stil, når nogen fremhæver det i forbindelse med at du gerne vil vise os noget du er vilst glad for, ja undskyld, men synes bare det er total uhøfligt.
Kram Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Diana...

wamse skriver:

Uhhh en herre fed bil, hjertelig tillykke med den Om der så er gæld på den eller, må da for pokker være jeres egen sag, synes faktisk det oser af dårlig stil, når nogen fremhæver det i forbindelse med at du gerne vil vise os noget du er vilst glad for, ja undskyld, men synes bare det er total uhøfligt.
Kram Majbritt

Helt enig det øv.

Anmeld

17. november 2008

Astrid P

Lækker slæde... Jeg synes faktisk at det er en af de biler der er pænere som Stationcar end som alm. bil.

Tillykke med den!

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

God humor.......
Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.