hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

MaliksMor

Hold da helt kææææææft!! undskyld mit sprog.

Malik er 13 måneder(præcis) idag og fandme om han ikke gik fra spisebordet til altanen.. uden noget som helst støtte..

han har altså kun taget to, tre skridt selv.. og pludselig springer han bare ud i det.. og går SELV... ejj, hvor er jeg bare stolt.. så går der nok ikke lang tid endnu, før han helt selv går..

Måtte jeg lige dele med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

B&J

Ej hvor er det fantastisk store dreng han skulle lige give mor et chok der så dygtig han er

Anmeld

24. maj 2011

MaliksMor

B&J skriver:

Ej hvor er det fantastisk store dreng han skulle lige give mor et chok der så dygtig han er

Jaaaaaaaaa

jeg er bare så stolt, og synes bare det var helt vildt så langt han gik, nu hvor han kun har taget to, tre skridt.

Anmeld

24. maj 2011

B&J

CamillaRH skriver:

Jaaaaaaaaa

jeg er bare så stolt, og synes bare det var helt vildt så langt han gik, nu hvor han kun har taget to, tre skridt.

Det er det også nu skulle han lige vise hvad han kunne det er så flot

Anmeld

24. maj 2011

MaliksMor

B&J skriver:

Det er det også nu skulle han lige vise hvad han kunne det er så flot

nemmelig

ih.. hvor er det dog bare fantastisk at se sit barn vokse op, og lære nye ting stort set hverdag..

han har også lige fundet ud af, at han har en næse, som han konstant propper fingeren op i nu .. det er bare så hyggeligt..

Anmeld

24. maj 2011

B&J

CamillaRH skriver:

nemmelig

ih.. hvor er det dog bare fantastisk at se sit barn vokse op, og lære nye ting stort set hverdag..

han har også lige fundet ud af, at han har en næse, som han konstant propper fingeren op i nu .. det er bare så hyggeligt..

åhh nej ikke også din dreng, daniel stikker finger op i næsen hele tiden og når vi siger nej og tager den ud skælder han os lidt ud og gør det igen sikke en prøvelse vi skal igennem nu, han har endelig lært det er niks pille i skabene den bølle

Anmeld

24. maj 2011

Snuffler25

Eeeej hvor er det bare FEDT!!! Tillykke

Håber SÅ meget, at Nicolaj snart gør kunsten efter  Han blev 13 måneder igår og går stadig "kun" med gåvognen, langs sofa og sofabord hehe...

Har tænkt over om det lige pludselig bare kommer, hvor han slipper og selv går... - og ja, det kan det jo så gøre ka jeg høre på dit eksempel

Anmeld

24. maj 2011

MaliksMor

B&J skriver:

åhh nej ikke også din dreng, daniel stikker finger op i næsen hele tiden og når vi siger nej og tager den ud skælder han os lidt ud og gør det igen sikke en prøvelse vi skal igennem nu, han har endelig lært det er niks pille i skabene den bølle

Nurh, smiler. Hvor gammel er han?

vi siger ikke nej, til malik - endnu. fordi han har lige opdaget det, og det er jo også en del af kroppen, haha vi prøver bare at ingorere det, selvom det kan være svært ikke at trække på smilebåndet

Anmeld

24. maj 2011

MaliksMor

Snuffler25 skriver:

Eeeej hvor er det bare FEDT!!! Tillykke

Håber SÅ meget, at Nicolaj snart gør kunsten efter  Han blev 13 måneder igår og går stadig "kun" med gåvognen, langs sofa og sofabord hehe...

Har tænkt over om det lige pludselig bare kommer, hvor han slipper og selv går... - og ja, det kan det jo så gøre ka jeg høre på dit eksempel

Taaaak.. jeg er bare så stolt

Det var egenlig også det eneste Malik gjorde, også som skrevet har han nogle enkle gange taget to, tre skridt, men idag rejste han sig op af spisebordet og begyndte bare at gå..jeg tror virkelig jeg så sådan ud i hovedet

- Har jeres søn selv taget et, to skridt?

Anmeld

24. maj 2011

Svenne

Hvor sjovt et indlæg at læse, fordi jeg oplevede præcis det samme i går!!

Arthur er 13 måneder på søndag. I går tog han 4-5 skridt mellem mig og min kæreste. Det var helt vildt, for det har han aldrig gjort før!! Ikke engang 2 skridt..

Ikke engang en time efter gik han tværs gennem stuen og sparkede sin bold foran sig!!!! Det var jo helt vildt!!!!! Han kunne også dreje og gå videre uden at falde.....

Jeg var målløs... men det var fedt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.