Er Ny herinde så vil lige sige hej (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Zara-X

BB78 skriver:

Velkommen til  Håber du bliver glad for at være herinde 

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Kofoed.

Zara-X skriver:

Vi vil meget gerne vide kønnet, og håber virkelig vi kan se hvad det bliver

Jamen vi håber h*n er lidt villig og vise sine underdele frem, så mor og far kan se, hvad h*n er - Glæder mig til en update

Anmeld

24. maj 2011

Zara-X

Kofoed33 skriver:

Jamen vi håber h*n er lidt villig og vise sine underdele frem, så mor og far kan se, hvad h*n er - Glæder mig til en update

ved du hvad du venter endnu ? eller er det også sådan en skanning i skal til torsdag ?

og ja der skal nok komme update når jeg ved mere hihi

men har nu på fornemmeren det en lille dreng men den er lidt 50-50 hihi

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Zara-X skriver:

ved du hvad du venter endnu ? eller er det også sådan en skanning i skal til torsdag ?

og ja der skal nok komme update når jeg ved mere hihi

men har nu på fornemmeren det en lille dreng men den er lidt 50-50 hihi

Jeg venter to piger Da det er tvillinger skal jeg til scanning minimum hver 4. uge efter MD/gennemscanningen. Så her bliver der nok at se til.

Uhh jeg håbede på en dreng, ville elsker det, da vi er en pige familie, men piger er da skønne, så må man få drengen senere

Hvorfor tror du det er en dreng? Har hørt mange der drømte et køn og vupti, det køn blev bebse.

Anmeld

24. maj 2011

Zara-X

Kofoed33 skriver:

Jeg venter to piger Da det er tvillinger skal jeg til scanning minimum hver 4. uge efter MD/gennemscanningen. Så her bliver der nok at se til.

Uhh jeg håbede på en dreng, ville elsker det, da vi er en pige familie, men piger er da skønne, så må man få drengen senere

Hvorfor tror du det er en dreng? Har hørt mange der drømte et køn og vupti, det køn blev bebse.

Hold da op tvillinger TILLYKKE det lyder da vildt hihi,

og lige fra jeg så de to streger på testen var det første jeg tænkte det bliver en dreng hehe så nu må vi se håber virkelig man kan se det så alt det jeg køber ikke behøver være neutrale farver hehe

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Zara-X skriver:

Hold da op tvillinger TILLYKKE det lyder da vildt hihi,

og lige fra jeg så de to streger på testen var det første jeg tænkte det bliver en dreng hehe så nu må vi se håber virkelig man kan se det så alt det jeg køber ikke behøver være neutrale farver hehe

Mange tak. Ja vildt dækker vist ikke helt, hehe.

Okay, mon ikke det er en dreng så Ja tøjet er altså pænest i farver, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.