Kender i det ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

o1Mutte

Jaa jeg har lige været ude og fylde varmt vand i vasken for at vaske op -for anden gang
Jeg fyldte det op første gang og der var det mega varmt så gik ind for at kigge lidt på baby.dk indtil det ikke var så varmt igen.
Da jeg så (efter pæænt lang tid) gik ud igen for at vaske op var vandet helt koldt Så nu har jeg fyldt vand i igen  
Spild af vand Men utroligt som tiden går når man sidder herinde og hygger sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

cash83

Helt enig

Det er noget af en tidsrøver

<3

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

cash83 skriver:

Helt enig

Det er noget af en tidsrøver

<3

Jeps, alle andre ting bliver bare glemt når man sidder på baby

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Haha - som om tiden står stille, når man er inde på ens total-yndlings-hjemmeside

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Maalene skriver:

Haha - som om tiden står stille, når man er inde på ens total-yndlings-hjemmeside

Jeps Det gør den så desværre bare ikke altid Jeg har før luret på klokken og blevet chokket over hvor lang tid jeg har sat herinde Nogen gange orker jeg næsten ikke smutte på WC fordi jeg er ved at læse noget vigtigt

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

o1Mutte skriver:

Jeps Det gør den så desværre bare ikke altid Jeg har før luret på klokken og blevet chokket over hvor lang tid jeg har sat herinde Nogen gange orker jeg næsten ikke smutte på WC fordi jeg er ved at læse noget vigtigt

Haha - kender det ALT for tydeligt

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Maalene skriver:

Haha - kender det ALT for tydeligt

Men altså. Man kan vel bare konstatere at den her side er et kæmpe HIT Og at jeg så er monster nysgerrig og helst ikke vil gå glip af nogen hjælper også på det

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

o1Mutte skriver:

Men altså. Man kan vel bare konstatere at den her side er et kæmpe HIT Og at jeg så er monster nysgerrig og helst ikke vil gå glip af nogen hjælper også på det

Ja, jeg ELSKER baby.dk - min dag er først rigtig fuldendt, hvis jeg lige har været herinde forbi (men det er også sjældent jeg ikke er det, når nu man har en mobil, som kan gå på nettet)

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Men hov... Nu gik tiden igen... Må hellere skynde mig ud og vaske op inden vandet er koldt igen

Anmeld

24. maj 2011

Benjamins'mor

Kender det ikke lige på det punkt, for vi har en opvaskemaskine.

Men har prøvet at have vasket tøj, så har jeg siddet her og havde glemt det igen og var så gået i seng, så måtte vaske det om dagen efter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.