hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Jelles

hey :-)))

jeg har købt nogle high sensitive teste, og ved godt i ikke er eksperter, men måske nogle der har erfring med dem?

mens urinen sugede op, kom der er tydelig streg.... bagefter var den så meget meget meeeeget svær finde, og i 12 min var en fin streg....???

Der er langt til i morgen tidlig lige nu...Argh.... ville være ufatteligt hvis den allerede var der, efter min SA sidste måned :-)

KNNNUUUUS til jer dejlige kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Leonora

Hmmmm det er jo svært at sige om den en positiv men det lyder sådan. Kan du ik lægge et billed ind af den..
Håber meget for dig at der en lille spire i din mave

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Tør heller ikke sige, om den er positiv - men som Leonora siger, så smid et billede ind, hvis du kan det, så skal der nok komme nogle gode bud

Håber den er der for dig

Anmeld

24. maj 2011

sweet

pihlspige81 skriver:

hey :-)))

jeg har købt nogle high sensitive teste, og ved godt i ikke er eksperter, men måske nogle der har erfring med dem?

mens urinen sugede op, kom der er tydelig streg.... bagefter var den så meget meget meeeeget svær finde, og i 12 min var en fin streg....???

Der er langt til i morgen tidlig lige nu...Argh.... ville være ufatteligt hvis den allerede var der, efter min SA sidste måned :-)

KNNNUUUUS til jer dejlige kvinder

uhhh jeg krydser finger for den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.