førtidspension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg får udbetalt 12.374 kr. om måneden, når skatten er trukket fra. Jeg er så også enlig og har nogle højere fradrag pga. gæld.

Har du da fået tilkendt førtidspension?

nej har jeg ikke, hehe har min kæreste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mulle7430

Anonym skriver:

min svorger får lidt over 11000  mener jeg

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

min svorger får lidt over 11000  mener jeg

mange tak for svar  

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ok, men så må i gå ud fra det beløb for samlevende. du skal bare lige være obs på at de også går ud fra, hvad du tjener....så det er ikke engang sikkert, at han får det beløb, som jeg skrev tidligere i tråden. Det problem løber jeg nemlig selv ind i, den dag jeg flytter sammen med en

jeg synes i skal bestille en tid ved hans sagsbehandler, og så medbringe din årsopgørelse....så burde sagsbehandleren jo kunne regne sig frem til, hvor meget han ca. vil få udbetalt

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok, men så må i gå ud fra det beløb for samlevende. du skal bare lige være obs på at de også går ud fra, hvad du tjener....så det er ikke engang sikkert, at han får det beløb, som jeg skrev tidligere i tråden. Det problem løber jeg nemlig selv ind i, den dag jeg flytter sammen med en

jeg synes i skal bestille en tid ved hans sagsbehandler, og så medbringe din årsopgørelse....så burde sagsbehandleren jo kunne regne sig frem til, hvor meget han ca. vil få udbetalt

ja det må vi men er på kh og har hørt at det ikke har noget at sige også skal jeg til at på susu som hjælper til august.. men det ser vi jo her til den første  

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

ja det må vi men er på kh og har hørt at det ikke har noget at sige også skal jeg til at på susu som hjælper til august.. men det ser vi jo her til den første  

Hvis du er på kontanthjælp....så tror jeg ikke det påvirker hans førtidspension overhovedet...det vil i hvert fald være i et meget begrænset omfang

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvis du er på kontanthjælp....så tror jeg ikke det påvirker hans førtidspension overhovedet...det vil i hvert fald være i et meget begrænset omfang

ja det tror jeg nemlig os.. og kommer på elev løn her til august så det er hvis begrænset hvor meget han ryger ned tror jeg  

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

ja det tror jeg nemlig os.. og kommer på elev løn her til august så det er hvis begrænset hvor meget han ryger ned tror jeg  

Elevlønnen er også lavere end kontanthjælp, ik?

Anmeld

24. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Så ville han  få 14.105 kr. før skat også regner de ud hva du tjener om året og indgifter og udgifter fra skatshjemmeside osv.

F,eks min kærester får 45000 kr før skat(men kun 27644 udbetalt som leder7Mindre chef stillinge) jeg de der 14105 kr hvis jeg var på pension.Efter skat ville jeg kun få sagde hende på kommunen 8252 kr.Min kæreste prøve så om aften og regne det ud og der sagde den 6752 kr. Lige nu få jeg sgu 12588 efter skat på kontanthjælp. Mit fradrag er meget højt derfor jeg får så meget efter skat nemlig pga gæld og betaler børnebidrag til min datter. Jeg syntes  godt nok det er mega meget af midste håber ikke jeg kommer det selvom alle mine papir fra sygehuse,lægen,egen læge og 3 andre steder taler for det.....

Men i kan regne det ud på de forskelig sider også logge ind på jeres skat.dk side og se hva du tjener om året ud og ingifter osv.

Henriette

Anmeld

24. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

så ryger han nok ikke vildt ned i må mener jeg have 120000 kr om året over hans pension om året før de tager 30 kr pr 100 kr fra hans pension så hvis ikke du har mere ind de 120000 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.