mælkebøtte marmelade ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

mulle7430

ja det er da noget der skal prøves  håber det smager godt har ikke hørt om det før nogen der har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Jakob'sMor

mulle7430 skriver:

ja det er da noget der skal prøves  håber det smager godt har ikke hørt om det før nogen der har

What? Har du lavet det eller købt det?

Anmeld

24. maj 2011

Guldet

Det har jeg godt nok hellere aldrig hørt om... kan det virkelig godt smage godt .. har du lavet det/opfundet det?

Anmeld

24. maj 2011

mulle7430

Jakob'sMor skriver:

What? Har du lavet det eller købt det?

jeg er ved og lave det  det lugter faktisk rigtig godt

Anmeld

24. maj 2011

mulle7430

LAURAS MOR skriver:

Det har jeg godt nok hellere aldrig hørt om... kan det virkelig godt smage godt .. har du lavet det/opfundet det?

nej så det i avisen idag og der var opskriften  så blev vi enig om det skulle da prøves  hehe

Anmeld

24. maj 2011

Nettemor

mulle7430 skriver:

nej så det i avisen idag og der var opskriften  så blev vi enig om det skulle da prøves  hehe

okay. har aldrig hørt om det. nogensinde! men er da mega spændt på at høre om det!  er da en smart måde at bruge alle de mælkebøtter hvis det er

Anmeld

24. maj 2011

mulle7430

nettemor skriver:

okay. har aldrig hørt om det. nogensinde! men er da mega spændt på at høre om det!  er da en smart måde at bruge alle de mælkebøtter hvis det er

ja sån tænkte vi også  griner..skal nok skriver hvordan det smager men det er først færdig med og koge kl 21.30  smiler

Anmeld

24. maj 2011

Nettemor

mulle7430 skriver:

ja sån tænkte vi også  griner..skal nok skriver hvordan det smager men det er først færdig med og koge kl 21.30  smiler

venter i spændning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.