flaskerenser til dig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
941 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

liwsmor

hej skønne damer og få mænd

jeg har flaskerenser til salg . det er en born free og købt i bilka. vis du måske godt kunne tænke dig den kan jeg godt tag nogen billeder af den..

vi har været super glad for den, vi brugt den i 3-4 måneder ca .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Jakob'sMor

liwsmor skriver:

hej skønne damer og få mænd

jeg har flaskerenser til salg . det er en born free og købt i bilka. vis du måske godt kunne tænke dig den kan jeg godt tag nogen billeder af den..

vi har været super glad for den, vi brugt den i 3-4 måneder ca .. 

altså sådan en som en opvaskebørste?

Anmeld

24. maj 2011

liwsmor

Jakob'sMor skriver:

altså sådan en som en opvaskebørste?

nårh dem har jeg da også hvis det skulle være, jeg har to af dem  en lyserød og blå.. men denne her var sådan en man tager flaske i og så mikoovn..

Anmeld

24. maj 2011

Jakob'sMor

liwsmor skriver:

nårh dem har jeg da også hvis det skulle være, jeg har to af dem  en lyserød og blå.. men denne her var sådan en man tager flaske i og så mikoovn..

nåh, sådan en har vi, men vores børste er godt brugt - og kan bedst lide dem fra bilka. Hvordan er din børste ud?

Anmeld

24. maj 2011

liwsmor

Jakob'sMor skriver:

nåh, sådan en har vi, men vores børste er godt brugt - og kan bedst lide dem fra bilka. Hvordan er din børste ud?

min bøster er fra super bedst jeg kan tag et billede af dem senere.. man kan godt se de er lidt brugt, men det ikke sådan man tænker  de bare skal ud... undskyld stavefejl men sidder lige med en syg datter

Anmeld

24. maj 2011

Isabella_mor

må jeg lige tilføje noget. og det er altså ikke for at spoile din salgstråd, men blot et lille godt råd.. jeg har den nemlig selv og syntes det er SUUUPER dejligt at den har drejerundt funktion... plus at jeg EEELSKER den lille dims til at rengøre sutterne med.

Men jeg har sutteflasker med smal hals... og den er nok mest beregnet til sutteflasker med bred hals. ellers går den hurtigt i stykker. det oplevede jeg med min selvom jeg var yderst fordigtig. svampen faldt simpelthen af stangen når jeg ( selvom jeg gjorde det fortigtigt ) trak den op af flasken...

den ser forresten sådan ud

håber det er ok at jeg lige kom med den info.. 

Anmeld

24. maj 2011

Jakob'sMor

liwsmor skriver:

min bøster er fra super bedst jeg kan tag et billede af dem senere.. man kan godt se de er lidt brugt, men det ikke sådan man tænker  de bare skal ud... undskyld stavefejl men sidder lige med en syg datter

hehe, tror bare jeg må tage i bilka efter en ny. man kommer bare til at købe så meget andet

held i orden, god bedring med hende

Anmeld

24. maj 2011

liwsmor

Jakob'sMor skriver:

hehe, tror bare jeg må tage i bilka efter en ny. man kommer bare til at købe så meget andet

held i orden, god bedring med hende

ja det helt iorden.. jeg syntes hellere ikke jeg ville sælge dem, for det nok bedst for dig at købe nogen helt nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.