Vores datter fik sit navn i kirken klokken 10.00. Efter kirken tog vi ud og fik taget billeder, og mødtes med resten af familien og alle vores venner i nogle lokaler vi havde lejet.
Vi havde ikke bestilt mad, men lavet et KÆMPE kageorgie. Der var omkring 45 forskelligekager. Så havde vi sørget for at der var nogle "madsnacks" som pølsehorn, sandwich, agurke og gulerodsstave, samt en masse blandet frugt.
Der var fri øl, vin, vand, mange forskellige slags kaffe og the, og en lille en til kaffen.
Folk begyndte at gå da klokken var 18, men "den hårde kerne" blev til klokken 01.30, de hjalp også med at gøre lokalerne klar til aflevering.
Vi havde to piger til at hjælpe os, de sørgede for at der heletiden var kolde drikke, og en ny lækker kage blev sat på bordet.
Vi havde lavet en masse flotte forskellige borde, med forskellig pynt, men temaet var lyserød, lilla, sommerfugle og "glimmer". Der var hængt balloner op i hele loftet, som gav en rigtig fin "lyserød stemning". Vi have hængt billeder op af hende over det hele, og langt dem på bordene også. Der var sjovt nok ingen billeder tilbage da vi pakkede sammen. Jeg havde købt nogle træbogstaver i panduro, og havde malet dem i de farver, som festen blev holdt i, de sad på døren til lokalet da folk ankom. Vi havde fundet nogle lyserøde håndklæder på tilbud, som blev hængt op på de to toiletter, og ahvde farvet håndsæber lyserøde, samt sat et billede af hende på sæberne.
Vi brugte rigtig lang tid på at pakke gaver op (Der var 78 gæster), og ellers gik dagen med rå-hygge, og beundring af prinsessen.
Den kjole hun havde på, er min mors gamle brudekjole som er syet om til dåbskjole den gang jeg blev døbt, og som er brugt til alle børn i familien, og så selvfølgelig også til vores datter.
Vi havde frabedt os taler og sange, da vores arrangement var meget nede på jorden.
Alt i alt en fantastisk dag, som vi med glæde ville gentage!