Et lille glædesudbrud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Leonora25

Er så spændt, nervøs, forventningsfuld og mega glad for at jeg endelig skal til Nf imorgen! HALLELUJA! Nu kan jeg næsten heller ikke vente mere Fandt meget tidligt ud af at jeg var gravid, så jeg synes ventetiden har været laaang - glæder mig så meget til at se hva der befinder sig inde i min mave!

Tænk nu hvis det ikke er som det skal være Åh hvor jeg håber der er liv og han/hun er sund og rask!! Tror ikke det bliver til meget søvn i nat

Hvis alt er som det skal være, betyder det at venner og familie skal have sig en lille nyhedGlæder mig til deres reaktion og til at det hele bliver noget mere virkeligt.

Tak fordi du læste med- havde bare lige brug for at dele min glæde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

aya-zia

Leonora25 skriver:

Er så spændt, nervøs, forventningsfuld og mega glad for at jeg endelig skal til Nf imorgen! HALLELUJA! Nu kan jeg næsten heller ikke vente mere Fandt meget tidligt ud af at jeg var gravid, så jeg synes ventetiden har været laaang - glæder mig så meget til at se hva der befinder sig inde i min mave!

Tænk nu hvis det ikke er som det skal være Åh hvor jeg håber der er liv og han/hun er sund og rask!! Tror ikke det bliver til meget søvn i nat

Hvis alt er som det skal være, betyder det at venner og familie skal have sig en lille nyhedGlæder mig til deres reaktion og til at det hele bliver noget mere virkeligt.

Tak fordi du læste med- havde bare lige brug for at dele min glæde  

ihhhhhhhhhhhh hvor bliver det SPÆNDENE... og STORT tillykke her fra

Anmeld

24. maj 2011

Faith

Super spændende! Pøj pøj i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.