Er jeg forelsket ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg har ellers lovet mig selv ikke ha få følelser for nogen et stykke tid fordi jeg "næsten" lige i blevet single... 

Men vi snakker sammen HVER dag.. Der går IKKE en dag vi ikke snakker sammen.. 

Jeg tænker meget på ham.. Vi har kendt hinanden siden teenage årene og er nu begge i midten af 20'erne. og har begge børn... 

Vi har før været kærester.. Faktisk et par gange... Men problemet har været hver gang at han simpelthen er for sød. Hvis jeg sparker ham i r*ven vender han sig og siger undskyld (nærmest)

Han gør mig simpelthen så glad, og jeg ved at han er helt væk i mig, det har han altid været.. Og fortæller mig hele tiden at han vil vente på mig til den dag jeg er klar... Han kommer hjem til mig i næste uges weekend og overnatter, har sagt til ham at jeg meget gerne vil putte med ham, men er bange for at få følelserne i klemme.. 

Kan ikk helt finde ud af om jeg skal give mig selv lov og lukke ham ind i mit liv igen på kæreste-basis

Er så møg forvirret

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, tror bare lige at jeg havde brug for at få det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

svanen73

Hvad sku være anderledes med et nyt forhold?. Den måde han er på kan du ik lave om på!

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Hvad sku være anderledes med et nyt forhold?. Den måde han er på kan du ik lave om på!

nej ved jeg godt men tror godt jeg kan leve med det nu

Anmeld

24. maj 2011

svanen73

Anonym skriver:

nej ved jeg godt men tror godt jeg kan leve med det nu

Bare passe på det ik er længsel efter tryghed, der får dig til at tro det nok skal gå

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Bare passe på det ik er længsel efter tryghed, der får dig til at tro det nok skal gå

det er bestemt ikk trygheden

Anmeld

24. maj 2011

eElak

Det kunne godt lyde som om at du har fået et chrush på ham.. Men ved også at man tit er nemmere at påvirke når man lige er kommet ud af forhold... 

Tag det stille og roligt - og hvis du føler dig usikker så sig fra i stedet for at vildlede ham og dig.. 

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det kunne godt lyde som om at du har fået et chrush på ham.. Men ved også at man tit er nemmere at påvirke når man lige er kommet ud af forhold... 

Tag det stille og roligt - og hvis du føler dig usikker så sig fra i stedet for at vildlede ham og dig.. 

han ved godt hvordan jeg har det, og har også sagt til ham at vi skal se tiden an osv... For ikke at forhaste os.. 

Vil ikke finde sammen med en for så at sku gå hver til sit

Anmeld

24. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

han ved godt hvordan jeg har det, og har også sagt til ham at vi skal se tiden an osv... For ikke at forhaste os.. 

Vil ikke finde sammen med en for så at sku gå hver til sit

Men den chance er der lige meget hvilken hastighed i vælger at tage det hele... Chancen for at et forhold vil gå i stykker er altid til stede.. 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Men den chance er der lige meget hvilken hastighed i vælger at tage det hele... Chancen for at et forhold vil gå i stykker er altid til stede.. 

Vi er nu sprunget ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.