Min lækre datter :) 10 måneder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Loa

Jeg vil også vise min dejlige skønne datter frem, selvom jeg ikke har så mange nye billeder af hende..... (Hmm ligner ellers ikke mig)

Isabella er nu lidt over 10 måneder og bare skøn skøn skøn! Hun er sådan en charmer og smiler og griner altid..... Hun har appetit på alt, og spiser alt vi serverer for hende På trods af det er vægten kun på 8.5 kilo 

Hun er også meget bestemt og temperamentsfuld, og vil gerne selv bestemme.... Hun skal nok blive en selvstændig lille dame 

Hun er desuden alle vegne og er liiige ved at gå selv. I hvert fald tager hun et par skridt i mellem møbler og legetøj Og hun vil hellere stå end at sidde ned

Nåh ja så har hun fået to bisser i undermunden Og det var da godt nok også en modbydelig omgang at få dem op igennem gummerne 

Hun sover stadig elendigt om natten, men det er også det eneste "minus" 

Og et par enkelte pics

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Chalala85

Hun er bare så SSKKKKØØØØØØØN!!!!

Anmeld

24. maj 2011

Frk Mig

Loa skriver:

Jeg vil også vise min dejlige skønne datter frem, selvom jeg ikke har så mange nye billeder af hende..... (Hmm ligner ellers ikke mig)

Isabella er nu lidt over 10 måneder og bare skøn skøn skøn! Hun er sådan en charmer og smiler og griner altid..... Hun har appetit på alt, og spiser alt vi serverer for hende På trods af det er vægten kun på 8.5 kilo 

Hun er også meget bestemt og temperamentsfuld, og vil gerne selv bestemme.... Hun skal nok blive en selvstændig lille dame 

Hun er desuden alle vegne og er liiige ved at gå selv. I hvert fald tager hun et par skridt i mellem møbler og legetøj Og hun vil hellere stå end at sidde ned

Nåh ja så har hun fået to bisser i undermunden Og det var da godt nok også en modbydelig omgang at få dem op igennem gummerne 

Og et par enkelte pics

Hvor er hun dog en smuksak .. 

Anmeld

24. maj 2011

Loa

Frk Mig skriver:

Hvor er hun dog en smuksak .. 

Taaak Hun er også bare min øjesten

Anmeld

24. maj 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Hun er bare så SSKKKKØØØØØØØN!!!!

TAK 

Vi skal også ind og have taget proffe billeder af hende (måske med sammen med os, også) d.1 juni, glæder jeg mig til at se.  

Syntes alle mine billeder af hende, er rystede

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

Loa skriver:

Og et par enkelte pics

Nurh hvor er hun kær, den lille myre! Uha håber de næste tænder kommer lettere så!

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

Hvor er hun sød

Anmeld

24. maj 2011

Loa

Tina&Martin skriver:

Nurh hvor er hun kær, den lille myre! Uha håber de næste tænder kommer lettere så!

Taak 

Ha ha ja myre var en ganske god beskrivelse, hun er jo en lille nips altså Utroligt med alt det er ryger indenbors

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

Loa skriver:

Taak 

Ha ha ja myre var en ganske god beskrivelse, hun er jo en lille nips altså Utroligt med alt det er ryger indenbors

Har selv en tynd myre på 7mdr og 7.4 kg. Men hun er så ikke til de store portioner, dog Idag skovlede hun ind og lignede en hjemløs baby fra afrika Haha

Anmeld

24. maj 2011

Loa

Tina&Martin skriver:

Har selv en tynd myre på 7mdr og 7.4 kg. Men hun er så ikke til de store portioner, dog Idag skovlede hun ind og lignede en hjemløs baby fra afrika Haha

Ha ha, ja man undre sig over hvor de gør af det.... 

Men Isabella slapper heller ALDRIG af, så hun forbrænder nok bare alt hun spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.