hvad skulle jeg dog gøre uden min mor/far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

ja puha det er bare rigtig svære lige pt...

vi sidder i en lejlighed der er alt for dyr flytter i moget andet ind længe så pengene er lidt små for tiden.. nu står vi så her manden har fået fast arbejde og så står vi lige og mangler 3000 kr i denne mdr vi stod så her vi havde enlig ikke rigtig noget mad eller noget... og det havde gået mig rigtig meget..

men så for lidt siden stod min more i døren med 4 poser fyldt med mad  puha er bare så rørt sidder enlig og grader lidt og hvor var det sværet at tage imod men lækkert for det gjor bare lige det hele så lidt lyst ud...

vi skal ikke betale noget igen er bare så rørt hvad skulle jeg gøre uden en så helt utrolig og fantasktisk mor hun er der bare 100 lige meget hvad..

ja ville enlig ikke så meegt ud over lige at fortælle vilken vidunderlig mor/far jeg enlig har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

LenaJohansen

har nogen forældre der er på samme måde... 

For 4-5 år siden var jeg i nogenlunde samme situation, hvor mor altid kom mig til undsætning

Anmeld

24. maj 2011

TbCp

Fantastisk

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

har nogen forældre der er på samme måde... 

For 4-5 år siden var jeg i nogenlunde samme situation, hvor mor altid kom mig til undsætning

det er bare så dejlig... jeg ved så at om 2 mdr ser det hele meget lyser ud.. der er vi op og har 5000 ekstre til os selv om mdr bliver så dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.