Nu har jeg taget min mand i en løgn
han bliver ved med at nægte det, men har selv set det og ved det passer 
Det hele handler om denne kære "pige" som han altid har været bedste venner med. Da vi begyndte at være sammen ville hun ødelægge alt mellem os og han sagde så at han ikke ville snakke med hende mere da det var mig han ville have og ikke hende !
MEN MEN MEN her for lidt over 1 måned siden fortalte han at hun havde kontaktet ham for at de 2 kunne snakke. ! KUN DE 2!
Fortalte ham at jeg ikke var tryg ved at de snakkede sammen da hun nu havde prøvet at ødelægge det 1 gang. Og ganske rigtig begyndte hun at gå og sige han var på speed
.
Igår skrev min veninde at han altså skrev med hende både på facebook og over mobilen. Jeg spurgte ham derfor om det passede og han sagde NEJ hvorfor skulle jeg dog det skat ? blev virkelig glad
, Men i dag har min veninde så sendt en mail til mig Som hende "pigen" (som manden snakker med) havde sendt til min veninde(nok lidt indviklet det her) Og der kan jeg så se at han har skrevet til hende igen og at han skrev at ha nok skulle skrive på mobilen når han var alene
.
Hvad fanden skal jeg gøre ? Han har jo løget mig lige op i hovedet
er så knust. Viser ham det når han kommer hjem og spørger hvorfor han lyver overfor mig
er så ked af det.
Tak fordi i læste med i dejlige damer herinde
Anmeld